Okay, ik weet het.....niet te vaak testen.....maar ik kon het niet laten....voelde me vandaag zo kiplekker en zonder kwaaltjes dat ik toch even voor mijn eigen gemoedsrust moest testen......en zelfs met middag urine na een late lunch met veel drinken toch een dikke knaller!
Ja, het vertrouwen begint langzaam te komen......maar ik heb zo weinig kwaaltjes......maar goed.....daar verander ik niets aan . Ik mag 11 december voor de 1e echo...spannend hoor. Dan ben ik 7+1 dus dan zou er toch echt wel wat te zien moeten zijn hihi. En dan op de 27e voor het eigenlijke intakegesprek en weer echo plus waarschijnlijk combinatietest. Hoe gaat het met jou? Hoe voel jij je?
Oh spannend! 2 dagen na mij :-D Ik snap dat je veel twijfel hebt! Vooral als er nog geen symptomen zijn, maar die kunnen nog komen he.. Enne ik dacht ook dat ik weinig symptomen had, maar als ik alles opsom, is het toch wel heel wat Heb je geen last van je borsten, buik, ontlasting, moeheid, veel eten of juist geen trek etc?? Bij mij neemt de angst en het onzekere ook af en toe de overhand.. Maar mijn eerste gevoel bij deze zwangerschap was dat dit echt goed zit. Ik hoop dan maar dat ik gelijk heb Nou erg spannend hoor, gelukkig duurt het niet zo heel lang meer voor beide echo's!!!
Haha, ja als je het zo bekijkt dan heb ik toch ook wel kwaaltjes.....voornamelijk last van mijn onderrug.....wisselende ontlasting.....en opgezette buik...... Heb niet echt noemenswaardig last van mijn borsten.....paar dagen geleden wel zere tepels, maar dat is nu ook weer over....misselijk ook niet...en honger heb ik altijd haha. Werd vanacht wakker van mijn buik, moest zo ontzettend plassen.....maar zit ik eindelijk op het toilet komen er maar een paar drupjes uit...heel frustrerend.... Nou ja, ik hoop eigenlijk dat het zo blijft.....wel zo fijn denk ik maar.....maar goed wat niet is kan nog dubbel en dwars komen.... Fijne zondag!
Hoe is het met je? En met de kwaaltjes? Nog even en dan heb je de echo, spannend!! Ik heb vorige week ineens een echo gehad, vorige week zondag verloor ik wat bloed.. dus de alarmbellen gingen alweer rinkelen. Gelukkig een iniminie met een kloppend hartje. Bleek een contactbloeding geweest te zijn. As maandag weer een echo.. Hopelijk dan nog steeds een kloppend hartje!
Hi, nou hier gaat het prima hoor. Vandaag al de hele dag een soort van vlagen van misselijkheid....blegh.....verder eigenlijk niets geen andere kwaaltjes....dus kijk erg uit naar woensdag......dan kunnen we eindelijk zien of er echt iets in zit . Dus je hebt vorige week al even mogen kijken.....gelukkig dat het goed zat! Morgen weer, nou het hartje klopt vast nog wel! Spannend hoor! Laat je even weten hoe het morgen is gegaan?