laatste vrije weekend na 10 maanden ziek

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mar9, 27 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mar9

mar9 Actief lid

28 okt 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

met 6 weken zwangerschap was ik zo ziek dat ik echt niet meer kon werken. Met 7 weken werd ik opgenomen in het ziekenhuis wegens uitdroging, toen heb ik tot 20 weken in een geluidloze, donkere kamer gelegen, m'n man kon niet hardop praten, kon me niet aanraken, niet met een geurend bord eten bij me zitten, wilde bewegingen maken, etc., ik werd van iedere prikkel doodziek. Kon alleen naar de wc lopen als ik me vast hield aan de muren, verder lag ik doodziek, misselijk en duizelig op bed te wachten tot ik beter werd.
    na 20 weken kon ik verkassen naar de bank, waar ik de rest van de zwangerschap heb uitgezeten, nogsteeds doodziek. (hyperemesis gravidarum)

Nu ben ik inmiddels ruim 9 weken geleden bevallen en ga ik komende week, voor het eerst sinds 10 zware maanden thuis, weer werken. Dit is dus het laatste weekend van deze nare periode en die wil ik graag zo leuk mogelijk doorbrengen. Heel veel energie heb ik nog niet, maar heeft iemand een leuke tip, wat ik met mijn man en dochtertje, eventueel zonder dochtertje, kan gaan doen? Man en ik hebben echt geen idee, maar vind het zo zonde om deze, voor mij een beetje speciale, dag zomaar voorbij te laten gaan!

Alle tips en ideeën zijn heel welkom!!

2. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Meid wat heb je een rotperiode achter de rug! Ik heb dit ook in mijn eerste zwangerschap gehad en begrijp dat je even behoefte hebt aan iets leuks!

Voor jou en je man: een fijne sauna verwendag?
    Of een avondje uit eten en naar de bioscoop?

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Lekker naar het bos/strand. Kleine lekker in de kinderwagen zodat'ie het niet koud heeft. En lekker ergens gaan eten samen.
    Wat een zware zwangerschap heb je gehad zeg! Succes met werken maandag en ook veel plezier.

Deel Deze Pagina