Ddees, als je LF (periode van eisprong tot ongi) te kort is, krijgt het eitje niet genoeg tijd om in te nestelen . Als het volgende maand weer zo kort is zou ik zeker even naar de HA gaan. In principe moet je LF minstens 10 dagen zijn heb ik begrepen, dus er moeten minstens 11 dagen zitten tussen je +test en begin van de bloeding. Succes!
Ja dat klopt, ik heb dit ook vaker gehoord ja. Anders heeft t eitje geen tijd om zich in te nestelen. Maar vanaf wanneer reken je je lf? Ja vanaf je eisprong maar vanaf je de eerste positieve ovu test hebt? Of een paar dagen daarna?
ik heb deze keer iets geks op dag 20 positieve ovu test na 8 dagen licht roze bloed zo om de dag en nu weer 7 dagen verder echt menstruatie bloed moet ik nu vandaag als 1 dag van de nieuwe cyclus of 7 dagen terug als 1e dag nemen? als ik vandaag aan houd dan klopt het wel beter in de cyclus, want dan is het 15 dagen na positieve ovu test ik snap er nu niks meer van, dit is de 3e keer na het stoppen van de pil
Ik zou vandaag als 1e dag nemen, het is na het stoppen met pil nog wel eens van slag.... Succes ermee! LIEFS nony
Jep, ik reken ook nog nergens op. Ik tempte netjes vanaf het begin van mijn cyclus, maar bleef de hele tijd laag. Daar baalde ik op den duur zo van, dat ik ermee ben gestopt. Na een paar dagen toch weer begonnen en toen was mijn temp dus omhoog gegaan. Ergens in die dagen had ik dus een eisprong gehad, maar ik weet niet precies wanneer. M'n NOD is ergens tussen vandaag en 3 december, dus ik moet ook nog even geduld hebben.