wit vocht uit mijn tepels

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door farfan, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi Meiden,

daar ben ik weer met een ander verhaal, ik ben dus 2 dagen overtijd en heb nergens last van.
    Nou stond ik net onder de douche en het leek of er in mijn tepels een klein gaatje zat er zat een klein luchtbelletje op. Dus ik kneep er ietsje in en toen kwam er een soort van wit vocht uit (niet veel hoor een klein straaltje). wat is dit nou weer voor iets?

Liefs Farfan

2. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heb ik ook al vanaf dat ik gestopt ben met de pil.. heb het nu nog steeds dus kan geen kwaad volgens mij.. dokter gaf mij alleen aan als het een andere kleur zou worden ik terug moest komen.. komt denk ik gewoon door je hormonen meis..

xxxjes

3. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Ik dacht eigenlijk dat dat er juist op kan wijzen dat je zwanger bent...al getest?

4. ikke87

ikke87 Actief lid

18 sep 2007
    206
    0
    16
    hallo,
    ik heb het daarjuist ook voor gehad, ik heb sind 1week en half heel veel bultjes op mijn tepels, en ik had gelezen dat dit melkklieren zouden kunnen zijn, maar zou dit al zo vlug kunnen, als ik zwanger zou zijn? en nu daarjuist zat ik in bad, en ik was de bultjes nog eens het bestuderen, en door lecht op mijn tepel te duwen kwam er een klein beetje wit vocht uit, en ook juist het zelfde aan mijn andere borst... iemand hier ervaring mee?

5. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    ik heb dat ook dat vocht, ook tijdens mijn zwangerschap (duurde to 15 weken) maar daarna nog steeds :( raar maar waar... hoeft dus ni te betekenen dat je zwanger bent helaas

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb dat ook gehad toen ik stopte met de pil. Nu ik zwanger ben, heb ik het niet meer. Heb wel via de huisarts bloed laten onderzoeken, maar was allemaal goed. Wel slim om dat even te doen, prolactine zou ook verhoogd kunnen zijn, en dat kan zwanger worden in de weg staan.

Deel Deze Pagina