Hallo dames, Welke schrijfwijze zouden jullie kiezen? Vive of Vieve. En welke zouden jullie kiezen als evt. broers/zussen namen hebben met 4 letters.
Vieve! Zit er mooier uit en bij Vive ben ik geneigd het op z'n Engels uit te spreken. Dat eventuele broers/zussen een 4-letterige naam hebben zou mij niet uitmaken.
Vieve, staat veel mooier en minder uitspraakverwaaring denk ik. die 4 letters zou ik me persoonlijk helemaal niet mee bezig houden.
heb gestemd op Vive, dat staat mooier vind ik, maar bedenk me nu net dat het dan misschien wel als five met een v wordt uitgesproken en da's minder..
Ik vind Vive mooier staan, maar ik ben bang dat je problemen gaat krijgen met de uitspraak. Dat mensen dan Fijf zullen zeggen. Dus daarom stem ik toch voor Vieve.
Vive la France? Ik heb gekozen voor Vieve maar ik ben niet helemaal weg van deze naam. Viviën vind ik dan veel mooier en meer af.
Vieve!!! Superrrr mooi en staat veel mooier dan Vive vind ik, ik vind Vieve net wat meer af en specialer staan!! Broers: - Noah - Levi (al vind ik dat zelf niet zo mooi, maar misschien jullie wel!) - Alex - Melle - Yucca (uitspraak: joe-kaa) Zusje: - Emma - Nora - Faye - Faith Nog best lastig! Verder kom ik nu even niet op de vroege ochtend, haha maar Vieve is geweldiggggg!