een late eisprong ofzo?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jellie, 11 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Hai meiden!
    Even een vraag.. Heb vlg mij mijn eisprong maa of di gehad ( vruchtbaar slijm, steekjes, zou ook kloppen met de tijd). Vandaag ( dus 4 of 5 dg na mogelijke eisprong). Een slijmpropje 'verloren' , ook weer wat last van mijn buik ( wel ander soort steekjes). Is dit toch een eisprong? Of heeft het niets met mijn eitje te maken?
    Ik hoop dat iemand een ideetje heeft ( als het mijn sprongetje was dan is dat minder want mijn boyfriend was de hele week weg..)

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    wat voor propje was dat?
    wit? kleverig?

3. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    wel kleverig ja.. maar wit? Vlg mij doorzichtig.
    Leek wel anders dan mijn vruchtbare slijm, heb ik nu 3x gehad sinds ik gestopt ben met de pil, en 14 dg daarna was ik ongi. Dit was anders vlg mij.

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ok, dan denk ik dat het dit was helaas:

Onvruchtbaar
    F: De tijdsduur tussen de PIEK van het slijm en het begin van de volgende menstruatie is ongeveer twee weken. Onvruchtbaarheid begint weer vanaf de vierde dag na de PIEK. Wanneer vanaf dit moment enig slijm te zien is, zal dit gewoonlijk kleverig zijn en ondoorzichtig. De eicel is dood. Vlak voor de menstruatie kan het slijm nat worden.

bij mij is dit namelijk altijd overduidelijk een teken.

5. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Dit was niet ondoorzichtig eigenlijk, dat weet ik zeker. Maar goed, het kan natuurlijk zijn dat het dit is. KAn dit gewoon 1malig voorkomen?

6. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    ohja en het was niet zozeer echt kleverig/ plakkerig. Tis wel moeilijk te verwoorden eigenlijk. Toch lijkt het niet echt op wat in de site beschreven wordt.

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    tis afwachten meer kan je niet doen.. heb dit idd 1malig en dan weet ik al genoeg..

8. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Afwachten hoort erbij helaas.. Als ik het zeker wist had ik vanavond er een lekker wijnte bijgepakt :rolleyes: Maar omdat de omschrijving van het slijm niet echt bij de omschrijving hoort laat ik de fles toch nog maar ff koud staan.. Over 1.5 week weten we meer..

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    je mag best een wijntje hoor meid! :D

10. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Wil eigenlijk van mijn eisprong tot aan mijn ongi geen alcohol drinken, voor het geval dat ik evt wel zwanger zou kunnen zijn... ;) Op mijn 1ste ongi dag schenk ik dan wel een wijntje in.. :oops:

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dan nog maakt het niks uit... je hebt namelijk nog helemaal geen bloedband met het vruchtje..

12. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Oh? Dat wist ik niet... :oops: Vanaf wanneer heb je dat wel dan..? Beetje off topic maar goed.. Want ik wil natuurlijk niet dat het schadelijk kan zijn..

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    pas vanaf een week of 6 dacht ik..
    tussen je ei en NOD kun je gerust een wijntje drinken.. ook al is er iets gaande!
    zeker als je nog maar net je eitje hebt gehad! kan absoluut geen kwaad!

14. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    mmmm ben nog LANG niet uitgeleerd merk ik! Daar is dit forum ook zo goed voor! Ben ook nog echt een leek hoor op het gebied van zwanger worden ( ronde 3 nog maar)! Heel erg bedankt Natas voor je antwoorden! :thumup:

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihih fijne avond hoor! en geniet van het wijntje!

16. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Nog ff wat sites bekeken.. ( zonder wijntje..) maar het is niet wit en korrelig.. kan het echt niet wat anders zijn? Op zich welfijn dat je weet dat je niet tot je NOD hoeft te wachten maar toch..? 4 of 5 dg na je eisprong slijm? Heeft niemand anders dit gehad? Anders ga ik er "gewoon' vanuit dat het eitje het niet gehaald heeft tot de volgende ronde..

17. Niet meer actief

hihi, bekend hoor dat niet drinken na je ei!Dat doe ik ook!

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    bij mij is het ook niet wit en korrelig.. bij mij lijkt het op vruchtbaar slijm.. alleen is het wat geliger op het papiertje.. tuurlijk kan het wat anders zijn... ik gaf alleen mijn visie he?

ik vind het dus echt niet leuk als ik dat tegen kom.. dan weet ik al dat het niet raak is en moet ik weer wachten tot ik ongi word.. het wachten lijkt dan wel veel langer te duren.

19. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Hai Natas! Kan best zijn dat het het wel is hoor! Ik vind het wel fijn dat als ik dit de vlg cyclus weer heb dat ik dan best snel weet dat ik niet zwanger ben ( ben liever natuurlijk wel zwnager ;) ). Ga er gewoon vanuit dat het is wat jij hebt gezegd. In het andere topic hadden meiden het weer over een verhoogd prog. gehalte.. Elk lichaam is anders slijm/geen slijm etc. We zullen het wel zien! Bedankt voor je antwoorden meissie!

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    daarom.. wachten maar weer he...

ben dat zo zat na 16 maanden pfff hihihihihi

Deel Deze Pagina