Daarom twijfelde ik ook even of ik het ook zou zeggen want het is idd waarschijnlijk niet wat ze wil horen. Maar vroegah, toen ik nog jong was , heb ik ook een paar leningen aangegaan waar ik achteraf zo'n verschrikkelijke spijt van had. Heeft tig jaar geduurd voordat ik daar vanaf was en mij zoveel extra aan rente gekost. Gelukkig had ik toen nog geen kinderen, maar ik zou iedereen willen behoeden voor de oerdomme fouten die ik toen gemaakt heb. Dus misschien is het tóch een eye-opener voor TS als ze al de goedbedoelde adviezen leest.....
Ik geloof dat de dingen die ik wilde zeggen al gezegd zijn; je hebt al een lening, ookal is hij van je vriend, jullie zijn samen. Hij heeft geen werk en jij wilt lening voor een borstvergroting? Heeeeeel krom, dus jij wilt geleende borsten? Ik zou eerst mijn leven voor elkaar krijgen en sparen! Want grotere borsten lossen geen problemen op, innerlijk en uiterlijk!
Euh eerst lening auto aflossen en dan goed sparen. Borst vergroting is niet noodzakelijk en kan best wachten tot je de boel op de rit hebt. Geld wat je niet hebt kun je gewoon niet uitgeven. Door dit soort "makkelijke" gedachten komen mensen diep in de shit en wie zijn de dupe???? En wie mogen het weer oplossen??
Tja.. Mijn zusje vroeg een "kleine" lening van.2.500. Vast contract, redelijk inkomen (rond de 1500 p.m) maar echt niet dat ze er 1 kreeg!
Uit ervaring zou ik zeggen denk goed na of je een lening wilt het is een langdurig proces met afbetalen. Maar aan de andere kant heb je zelf een goed loon kan je een bedrag per maand missen en is de reden in jou ogen echt hoog nodig dan denk ik dat je op jou salaris zelf een lening zou kunnen afsluiten. Ook al heeft je vriend een lening als je niet getrouwd ben scheelt dat wel wat. Het beste zou idd zijn om het bij elkaar te sparen. maar neem aan dat je volwassen bent en volwassen na denkt.
Ze heeft geen reden gegeven. Hoeft ook niet maar misschien is er wel echt een dringende reden voor een borstvergroting. We kennen de reden niet.
Ik denk niet dat je er 1 krijg zeker niet omdat je vriend al een lening lopen heeft jullie wonen samen dus wellicht ook fiscale partners? succes
Dat is echt onzin! Ik heb zelf op jonge leeftijd een borstvergroting gehad aan 1 kant En mijn prothese is zo geplaatst dat je geen verandering hebt na een zwangerschap. Mijn prothese zakt zelfs mee. En heb ook gewoon borstvoeding kunnen geven En als het om iets psychisch gaat adviseer ik je om eerst langs de plastisch chirugh in het ziekenhuis langs te gaan
Bij het aanvragen van een lening worden allerlei persoonlijke vragen gesteld die met je financiele situatie te maken hebben. Probeer het eens, ik denk dat het afgewezen wordt.
Ik denk niet dat ze naar de bank gaat maar dat ze via de kliniek in termijnen kan betalen. En volgens mij doen die heel wat minder moeilijk en vragen gewoon een hogere rente.
Ik vind het echt absoluut niet verstandig wat je van plan bent. Als je blijkbaar het geld over hebt om een dure lening met rente te betalen, waarom zet je dat geld dan niet gewoon een jaartje opzij. Dan hoef je nog maar de helft te lenen misschien en daarnaast weet je dan ook of het goed gaat met de baan en de uitkering. Vind dat altijd zo raar dat mensen beweren dat ze geen geld hebben om te sparen, maar blijkbaar wel het geld over hebben om een lening aan te gaan. Als het nou voor een wasmachine was ofzo dan snap ik het nog, maar een jaar langer wachten op een borstvergroting moet toch wel kunnen
De noodzaak van een borstvergroting kan naar mijn idee nooit zo groot zijn als de problemen die jij kunt krijgen als je hiervoor gaat lenen. Ga eerst sparen en dan zijn je boobies meteen van jou. 😄
Wow serieus!!! Jij bent de eerste die ik tegenkom die dit ook heeft! Ik heb ook een eenzijdige borstvergroting. To, ik moet opnieuw geopereerd worden en dat wordt misschien niet vergoed. Geen haar op mijn hoofd die denkt aan een lening, sparen wordt het! Ik snap jouw gedachtegang ook echt niet.
Doe het niet! Spaar eerst,als je vriend al in de ww zit... Geen goede timing,eerst sparen en vl weer werk en dan je borstvergroting. Je hebt ook een kindje dus financiele verplichtingen. Ik hoop dat je de juiste beslissing neemt
Wat ik ervan vind maakt even niet uit. In jou situatie zal ik het volgende doen. Ik zal een begroting maken met wat er binnen komt en er allemaal af gaat. Daarnaast zou ik er 1 maken zonder het inkomen van je man mocht deze weg vallen. Kijken wat je over houdt en of dat voldoende is om je lening voor je borsten ook af te betalen en voldoende over houdt om te kunnen leven zonder dat er nog meer schulden ontstaan. Ik denk namelijk dat mensen echt doodongelukkig kunnen zijn over hun borsten. En als jou dit gelukkig maakt en het ervan af kan. Doe het dan je leeft maar 1x. Wel zonder financiële problemen bedoel ik dan 😉
Los van het feit dat ik het geen slimme zet van je vind, denk ik niet dat je de lening krijgt. In deze tijd is het sowieso al lastig om een lening te krijgen en ik denk niet dat je een lening krijgt voor een cosmetische ingreep. De meeste banken zullen "een onderpand" willen, zodat ze daar beslag op kunnen leggen als jij de lening niet meer kan betalen. Ik gok dat de bank de implantaten niet als onderpand wil rekenen
Kan je niet gewoon sparen voor een borstvergroting? Lenen lijkt me een te groot risico, zeker met een kindje en een partner die op dit moment niet werkt. Waarom wil je een borstvergroting? Dat hoef je natuurlijk niet te vertellen, maar vraag jezelf af of je echt gelukkiger wordt van een borstvergroting. Ook zou ik met een psycholoog praten, niet omdat je gek bent ofzo, maar wees heel voorzichtig en zorgvuldig hiermee. Er kan altijd iets gebeuren waarom jij die lening niet meer kan betalen en je zit er dan wel mee. Het is en blijft geld wat je eigenlijk niet hebt en niet van jou is.