Afgelopen donderdag na 5en is er een pakketje op de post gegaan voor mij, die had ik naar mijn idee dan er zaterdag moeten zijn, hij is er dus nog niet.. Track en tracé heeft ze niet gekregen en als ik me aanmeld op post.nl staat deze er ook niet tussen bij mijn te ontvangen pakketjes.. Kan ik het nog verwachten of heb ik pure pech
Waarom heeft ze de track en trace code niet aan he doorgegeven? Ik zou daar tog om vragen. Als ze die niet wilt/kan geven omdat ze die niet meer heeft of iets zou ik het niet vertrouwen.
Ik zou het ook niet helemaal vertrouwen, waarom heeft ze geen track&trace code, iedereen weet tegenwoordig toch wel dat je daarmee je pakket kunt traceren dus ik zou het vreemd vinden als de verzender deze 'niet gekregen heeft'
Bij sommige locaties komt de chauffeur vrijdag tot 5 uur en daarna niet meer. Maar dit weten de medewerkers wel. Is het pakketje vrijdag toch niet meegegaan dan zou het maandag mee moeten zijn gegaan en dinsdag bezorgd. Als je deze vandaag nog niet krijgt zou ik nogmaals contact opnemen met de verzender. Overigens heb jij geen pure pech. Jij staat sterk, zij heeft namelijk geen bewijs van verzending (mocht het om een aankoop op afstand gaan bij een onbekend iemand).
Gek... of je hem nog aangetekend op stuurt of niet, dan krijg je altijd een track & trace code van PostNL. Heb je ook geen foto van het verzendetiket die zij heeft gemaakt? Daar staat hij meestal namelijk ook onder de barcode.
Je krijgt toch altijd een track en tracé code ongeacht het bedrag van verzenden? Vroeg ik me nog af.. Niet verwacht maar vanmiddag toch nog binnen gekomen!
Je krijgt alleen een track & trace code als het als pakketpost (6,95) of als brievenbuspakketje (3,95) wordt verzonden. Normale standaard brievenbuspost is zonder track en trace