trouwboeket: kosten en hoe zag het eruit??

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Even een brutale vraag, wat kostte jullie trouwboeket??? Even voor mij om een indicatie te krijgen. Als je een heel duur boeket of juist heel goedkoop had, wil dat erbij zetten??
    En hoe zag jullie boeket eruit, welke bloemen en misschien een fotootje??;)

2. Arti13

Arti13 Niet meer actief

€ 50,-

Ik hoop dat ie een beetje duidelijk is.

3. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

wat het volgens mij duur maakt is als je bloemen heb buiten het de bloeiperiode. Over prijs weet ik het niet precies, het is door vriendin gemaakt.
    gr brenda

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

hier heb ik totaal €100,- betaald voor trouwboeket, 2e boeket net iets anders dan trouwboeket voor graf van mijn vader en voor 50 corsages plus corsage man

hierbij een foto, de rode rand is een reep stof van mijn jurk die ze er in heeft verwerkt je ziet beide boeketten

5. Renaat

Renaat Actief lid

20 nov 2008
    119
    0
    16
    Gelderland
    Volgens mij 75 euro.

6. tulip

tulip Niet meer actief

o mooi gedaan met dat tweede boeket!! jeetje!

7. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

8. tulip

tulip Niet meer actief

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.335
    36.195
    113
    Hier een foto van mijn boeket, het heeft samen met de corsages 75 euro gekost.

10. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Mijn boeket; ik was 62,50 kwijt (rozen in December zijn duur)

11. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
  12. tulip

tulip Niet meer actief

prachtige boeketten allemaal hoor.

13. marilouise

marilouise Niet meer actief

tulip ik was er ook onwijs blij mee!

ik heb maanden getwijfeld gaan we wel naar het graf gaan we niet mijn man had dus de bloemiste gebeld dat we wel gaan en of ze een 2e boeket wilde maken, ik moet zeggen de bloemiste is een vriendin van mijn ouders en kende mij en mijn vader al heel lang, misschien dat dat de nog persoonlijkere touch heeft gegeven, ik was ook heel blij met de stof in beide boeketten verwerkt.

14. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Wij waren voor het boeket, autoboeket en de corsages 250 euro kwijt.

15. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    En nog 1 foto van dichtbij..

16. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik geloof dat mijn boeket zo'n € 75,- à € 100,- heeft gekost (man heeft het uitgezocht). Het boeket wat je op de foto ziet is alleen niet het boeket dat hij heeft uitgezocht, dus 1 tip: leg goed vast hoe je boeket moet worden. Mijn man had meerdere soorten bloemen en ook een ander vorm boeket uitgezocht, en daar dus ook voor betaald, en we hebben dit boeketje gekregen. Vond het ook wel mooi hoor, maar als je achteraf hoort dat het veel mooier had moeten zijn is dat wel erg jammer. Bij de bloemenzaak zeiden ze dat ze van niets wisten en op je trouwdag heb je ook niet zo veel keuze dan gewoon de bloemen maar meenemen...

17. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
  18. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik geloof 25 euro. De rode roos was voor mijn overleden broer,die helaas gemist werd op deze prachtige dag.

Bekijk bijlage 149000

19. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ik had hetzelfde boeket als snoopy alleen met rode rozen en zonder de kraaltjes voor 25 euro (dit was vorig jaar eind juni)..

ik ben op internet gaan zoeken naar een boeket wat ik mooi vond en bij de bloemisten in de buurt gaan vragen wat het bij hun ongeveer koste....

20. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Voor dit boeket, bloemstuk voor de auto, corsages en 3 boeketjes voor de bruidsmeisjes waren we 225 euro kwijt.

Deel Deze Pagina