Arbeidscontract

Discussie in 'De lounge' gestart door Wijffie75, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hallo

Ik heb een beetje een brutaal verzoek. Is er hier toevallig iemand die mij een scan/digitale versie van haar arbeidscontract wil sturen?

Ik werk nu 2 jaar voor dit bedrijf (3 tijdelijke contracten gehad) en heb zojuist m'n nieuwe contract, voor onbepaalde tijd, binnen. Maar het contract is een lachertje. Ik werk voor een Duits bedrijf, met Duitse personeelszaken enzo dus. En die hebben duidelijk geen kaas gegeten van Nederlandse contracten of regels. Er staat dus bijna niks in, dus ga het ook zeker weten niet tekenen natuurlijk.

Sowieso heb ik over 2 weken nog een gesprek met ze, ook proberen te onderhandelen over salaris enzo en het zou voor mij enorm schelen als ik zelf al een contract bij me zou hebben waar ze wat meer mee kunnen.

Ik weet het, erg vaag en onprofessioneel, maar helaas..zo gaat het bij ons. Ze hebben geen flauw idee hoe t moet en in plaats van daar hulp voor in te schakelen doen ze maar wat. En kan ik t daarna weer gaan oplossen. Maar ik heb een hele leuke, flexibele baan dus ik blijf toch zitten waar ik zit :)

Het gaat om een administratieve functie overigens, ik zou t enorm waarderen als iemand me wilt helpen. Namen, bedragen enzo kun je uiteraard doorstrepen he :)

Bedankt!!

2. Arti13

Arti13 Niet meer actief

3. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Dankje, kan ik ook wel wat mee, maar zoek liever een écht contract zeg maar, een bestaande. Dit is te abstract vrees ik.

Bedrijfsregeling of cao hebben we niet.

In dit contract wat ik vandaag ontvang stond niet eens functie genoemd, alleen aantal uren en salaris en een heel verhaal mbt concurrentiebeding. Duidelijk wat ze belangrijker vinden :)

Deel Deze Pagina