Help! Wij gaan dit weekend naar het strand, althans: dat is de planning. Nu wil ik graag een nieuwe bikini, maar waar vind je die in hemelsnaam? Heb al gezocht op leuke positie badkleding, maar het valt me op dat het voornamelijk donkere kleuren zijn. Ik ben nogal een fleurig type, al zeg ik het zelf , en ik wil dus ook graag een fleurige bikini! Heeft er iemand tips? Mag ook een webshop zijn hoor en het hoeft niet per se positie badkleding te zijn. Alvas bedankt!
Ik heb er toevallig gister eentje besteld bij de wehkamp, C&A collectie. Niet te duur omdat je het na verloop van tijd toch niet meer aan doet maar wel erg leuk!!
Heb zelf wat mindere ervaringen met kleding van C&A.. vaak was het na 1 keer wassen gekrompen (ook bij 30 graden) of de stof was niet mooi meer... Laat je me weten hoe de bikini bevalt?
ik heb een hele leuke gekocht bij livera. Een halter en een broekje die iets hoger zit. T komt uit een collectie die je zelf kunt samenstellen in de winkel.. dus bijv een tanktop met tanga, of een halter met broekje, of een hipsterbroekje, echt alle combinaties zijn te proberen en ik vind t echt een hele leuk bikini, hij zit ook super, vooral de halter valt goed bij mijn borstem die inmiddels een cup gegroeit zijn haha.
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik een gewone bikini gedragen. Ik had alleen een maatje groter. Dus het hoeft idd niet persé positie badkleding te zijn. Alleen deze keer is mijn cup nog groter (75G) dus ik zoek me rot naar een leuke bikini. Ik heb heel wat fleurige bikini's gezien maar ik pas ze helaas, tot nu toe, niet. Succes!!
Dankjewel Fontana! Had al op hun website gekeken en daar zitten inderdaad hele leuke dingen tussen. Moet even kijken of ik het red om nog naar de Livera te gaa, aangezien ik geen webshop kon ontdekken. Mijn borsten zijn zeker een cup gegroeid, misschien zelf wel twee (had A/B en nu zeker wel C).
@Gwen: daarom hoeft het van mij ook niet perse positiebadkleding te zijn Mijn billen zijn nog niet veel groter en mijn borsten hebben nog enigzins normale proporties Lijkt me voor jou ook lastig om een leuke bikini te vinden... misschien vind je hier een goede tip
Hier wel een positiebikini. Bij prenatal. Bruin, gewoon "hip" model en met rode/oranje bloemen erop. Erg leuk en in de uitverkoop voor 8 euro.
Nou ik heb hem binnengekregen en gelijk gewassen natuurlijk (na t passen) en het is echt een super dingetje, ben er heel erg blij mee . Had een rode besteld maar kreeg een paarse, en die vind ik echt wel veeeeel leuker!! Een echte aanrader dus want ik was 35 euro kwijt incl verzendkosten en het was de dag erna al netjes afgeleverd
je kan ook kijken naar een gewone bikini en dan als top een tankini. Ik was nooit van plan zo'n bikini te kopen maar toch gedaan en geen spijt van! Hij is heel fleurig en je hebt in allerlei winkels zulke setjes!
Gewone top met een short of kort broekje zeg maar van bijv O'neall die gewoon tegen water kan. Vond ik veeeel mooier staan zo zwanger...
ik heb gewoon een normale bikinie die wel over me buik valt ivm de zon en ik heb hem besteld bij wekhamp misschien dat daar iets voor je bij zit...
Ik heb een bikini gevonden bij ons in de stad Eentje van Only en voor slechts 25 euro! Past prima! Had nog een soort kaftan in de kast liggen, die dus had ik ook maar meegenomen. Met factor 50 zijn we, mijn vriend en ik, niet verbrand en we hebben gisteren heerlijk genoten van een paar uurtjes aan het water. Was trouwens wel errug heet...