Mag ik op je verjaardag komen?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaNiess, 8 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Bekijk bijlage 421936
    Hallo,

Ik ben Kees en ik ben op zoek naar verjaardagen.

Ik vind verjaardagen interessant en vaak ook erg leuk. Zelf heb ik het nooit echt gevierd. Dit jaar wil ik daar iets aan doen. Ik ben pas jarig in maart, maar tot die tijd ben ik op zoek naar verjaardagen waar ik bij zou mogen zijn, om te zien hoe het op verschillende plekken gevierd wordt.

Bent u jarig? Ik kom graag langs. Misschien geeft u een groot feest en vindt u het niet erg als er iemand bij is die u niet kent. Of misschien viert u het in besloten kring en denkt u: dat kan best grappig zijn, als er iemand bij is die we nog niet kennen. Of u bent jarig, maar u heeft niet echt iemand om uit te nodigen, dan bent u bij mij ook zeker aan het juiste adres.

Natuurlijk breng ik een cadeau mee. Als u dat wat lijkt, kunnen we zelfs samen nadenken over de organisatie van de verjaardag, zoals de slingers die worden opgehangen, de taart die wordt geserveerd, de muziek, etc. Maar dat hoeft niet. Ik zou het al prachtig vinden als ik ergens zou worden uitgenodigd om gewoon te kijken en te genieten. Al vind ik het ook erg leuk om feesthoeden te maken.

Dus, als u binnenkort jarig bent, stuur me dan snel een bericht, dan ben ik graag van de partij.

Vriendelijke groeten,

Kees de Haan.

N.a.v deze tekst die ik tegenkwam als foto op fb ben ik benieuwd of jullie een vreemde zouden laten langs komen op jullie verjaardagen?

2. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Nee, absoluut niet! Wat een creep!

Is dit een echt verzoek van iemand of is het een grapje?
    Ik vind het maar een eng en raar idee, een vreemde op mijn verjaardag, die dan ook nog de slingers op wil komen hangen. Brrrr.

3. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Hihi vind het wel lef hoor :) eigenlijk best een leuk idee, al zou ik zelf niet snel een vreemde uitnodigen. Maar vind het wel echt een leuk initiatief van iemand om sociaal actief te zijn. Daten doen we tegenwoordig ook al bijna allemaal online toch?

4. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Eh, wat? :$

Nee, ik zou dat echt niet doen. Alleen mensen die ik ken op mijn verjaardag!

5. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Hmmm nee, eng. De manier waarop het verwoord is alleen al.

6. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Haha nee echt niet!!

7. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Ik vindt het dapper dat hij dat durft te plaatsen, mij benieuwen of hij binnenkort veel feestje heeft;)
    Ik zelf zou hem niet uitnodigen, omdat ik hem en niet ken en mn verjaardag niet vier:p

8. penseel

penseel Niet meer actief

Zeker een grap kan niet anders haha.

Antwoord is nee.

9. mumija

mumija Niet meer actief

Nou nee..

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik zou het zelf ook niet doen, maar dat is vooral ook omdat ik het altijd klein hou en alleen naaste familie/vrienden uitnodig en verder niet. Dus dan ga ik geen vreemde uitnodigen.

Hoewel het me op zich wel grappig lijkt. :p

11. lootje80

lootje80 Niet meer actief

Ja hoor hij is welkom. Misschien is hij wel heel eenzaam. Hij schrijft immers dat hij nooit echt een verjaardag heeft gevierd...
    Ik weet niet hoe oud hij is, maar dat klinkt mij eenzaam in de oren. :(

Ik vind dat niemand eenzaam mag zijn, dus hij is welkom. En hij mag ook mee ballonnen opblazen, slingers ophangen en organiseren. Als hij daar blij van wordt....:p

12. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik zeg in principe nee, maar ben wel bloed nieuwsgierig wat de beweegredenen zijn voor deze oproep en de persoon in kwestie.

13. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Natuurlijk wel :)
    Hij klinkt heel eenzaam en wil gewoon een beetje gezelligheid in zijn leven en heeft een ludieke manier bedacht, dat kan ik wel waarderen haha.

14. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Eerste gedachten die meneer is gewoon heel eenzaam best zielig vind ik ..

15. Chaos

Chaos Actief lid

5 apr 2014
    269
    0
    0
    Het eerste wat ik dacht bij het lezen was: en dan zeker mijn inboedel bekijken en een keer langs komen als ik er niet ben (inbreken dus ;)). Of op die dag al verdwijnen met mijn gebaksvorkjes ;).

Maar oke stel iemand zo echt zo eenzaam zijn dan zou ik hem een verjaardag wel gunnen, ben alleen bang dat hij het gespreks- en lachonderwerp zal zijn van de avond...kan niet leuk zijn voor een eenzaam persoon om uitgelachen te worden...

Dus nee doe maar niet ;)

16. Babystew

Babystew Niet meer actief

Verjaardagen

Volgens mij is dit hem. Vind het een beetje een eng figuur.

17. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Was hij niet ook die vent die die vreselijk ranzige taarten maakte?

18. lootje80

lootje80 Niet meer actief

Hahahahaha, hij blijft welkom. Maar hij hoeft niet de taart te bakken...:cool:

19. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Wat'n wous

Deel Deze Pagina