Bloeden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ch11, 29 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Tot 1 april ben ik ongesteld geweest, 7 april begon mijn " tussen tijdse " bloeding. Sinds gister heeft die geduurd, wacht nu op uitslag van het uitstrijkje. wij proberen ook zwanger te worden, dus vind dit allemaal maar niks. Mijn tussentijdse bloeding was meestal 1 of 2 dagen, maar nu dus 3 weken! Over 1dag moet ik weer ongesteld worden en vind het heel speciaal, dat 1 dag voor de menstruatie de bloeding stopt. Ik snap er helemaal niks meer van! De pap was iig goed dit keer, was pap 1 .. Alleen de hpv uitslag duurt iets langer dan normaal zei de assistente. Als het allemaal langer duurt, is het meestal goed toch? Hihi .. Of zal ik nu zwanger kunnen zijn, omdat het stopt voor de menstruatie, ik zal denken dan bloed het juist door. Ja misschien heel onduidelijk allemaal, maar wat denken jullie?

2. Soora

Soora Lid

25 apr 2015
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    Spannend.. zou het niet weten maar wil wel voor je duimen! Nog even geduld en dan zal alles duidelijk zijn..

3. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Ik heb dat gehad 3 weken na mijn miskraam, toen ook 3 weken bloed verloren, in alle soorten en maten ;)
    Zie dat jij in feb een miskraam heb gehad.

Nu moest ik rond 16 april ongesteld worden, maar niks... Nu sinds 3 dagen weer bruine afscheiding met soms licht rood er tussen.
    Wat moeten we daar nu mee?

4. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche

Nou inderdaad, wat moeten we daar nou mee!

Deel Deze Pagina