Ik kwam kwa prijs op 4 merken uit.. Welke vinden jullie de beste? Dus geeft t meest duidelijk de eisprong aan (doordat hij dus t meest positief word)? - Sensitest - Matcare - Zwanger&Kids - 123ovulatietest.nl Of heb je zelf een ander merk? Ik wil volgende week gaan bestellen voor deze nieuwe ronde.
De one test ovulatie testen en zwangerschapstesten ben ik erg tevreden over! 75 OVULATION/PREGNANCY TEST TESTS+FERTILITY PLAN chart | eBay UK
Ik ben voor Matcare, omdat de ovulatietesten duidelijk zijn en de zwangerschapstesten geven geen indroogstreepjes
Ik ken alleen de ovutesten van Z&K, maar die werken bij mij heel goed. Mijn ei steeds heel goed mee kunnen vinden.
Sensitest en Zwangerenkids dipstick. Afgelopen maand beide gebruikt om te kijken welke duidelijker was, beide precies het zelfde! Zwangerenkids is goedkoper!
Sensitest dipsticks, heb nog nooit andere geprobeerd. Ik ben er tevreden over anders had ik natuurlijk allang wat anders besteld...
Ik ga deze ronde eens voor Z&K, heb vorige ronde Sensitest gehad.. Puur en alleen om 't feit dat de Z&K toch ietsje goedkoper zijn, ga ik die eens proberen.