hallo deze vraag zal vaker gestelt zijn staan de kruidvat test 2voor 5 er bekend om met indrooglijn of iets dergelijks had einde vd morgen de test gedaan en er effe nagekeken en erna weggelegd..... keek net (las een topic hierover) en zag een 2e lijn........ is dat indrooglijn?of toch over 2 dgn nog x test doen...... lijn is wel duidelijk....te zien
Ik durf natuurlijk niet hardop te beweren dat jij een indroger hebt. Wel kan ik zeggen dat ik ze in het verleden wel heb gehad bij 2v5. Na afleestijd gooide ik ze, om die reden, dan ook gelijk weg... Heb je een fotootje? Hoe lang na afleestijd was het?
krijg hem niet op foto goed dus net als pandora heeeele lichte streep heb hem na half uur weggelegd en er niet naar gekeken meer....... overmorgen nog maar test doen.......als morgen me ongi niet is..heb nog geen symtomen dat t eraan zit te komen wel misselijk,afscheiding zere borsten hoofdpijn......boeren maagzuur
ik heb bij de kv2v5 regelmatig indrogers gehad. ik zou over twee dagen nog eens testen en hem na die 5 minuten weggooien als er niks te zien is.
Hier hebben indrogers beide keren betekend dat ik zwanger was. (Niet-zwangere rondes dus geen indrogers).
Ik heb vorige week een test gehad. Ik had 2x getest met dezelfde urine 1x een mooie streep(had dagen daarvoor ook al posi testen) maar de 2de kwam geen streep. Pas na 20 min trok ie roze weg en kwam er een streep te staan. Dus ook dik na afleestijd. Indrooglijntjes zijn ook wit/grijs en niet roze hoor