Hoi mama's & mama's 2be, Na 2 kindjes te hebben kan ook ik nog vragen hebben. Ik slik de pil zorgvuldig en dat zou geen zorgen moeten baren maar mijn 2e zoon kreeg ik ook cadeau door de pil heen. Nou zit het zo .. ik begon afgelopen maandag rozige slijm te verliezen na het afvegen dus ik had de huisarts gebeld ik kon langskomen ze hebben gekeken of het een soa kon zijn maar nee. Toen pakte ze een zwangerschapstest en vroeg me die te doen op de dag erna. Deze was negatief. Ik weer bellen want ik verloor inmiddels druppels over de dag met donkerbruin gekleur leek wel poep (sorry). De huisarts zei dat ik as maandag weer een test kan doen aangezien mn pilstrip zaterdag af is en ik dan dus ongeveer ongi zou moeten worden. (Pil zou voor die paar dagen niet schadelijk zijn indien ik wel zwanger mocht zijn) nou merk ik wel wat dingen op: -heel moe -hoofdpijn -soms licht in mn hoofd -lusteloos -elke nacht rond half 3 wakker worden voor een plas en dan opeens wel hongerig zijn -menstruatie achtige krampen ook in mn onderrug -2x per dag poepen -koud continue heb ik het koud en soms opeens hartkloppingen en erg warm .. heel raar. Als ik zwanger mocht zijn is het kindje welkom ook al was het dan een 'oopsie' . Ik weet dat ik nou eenmaal moet wachten tot maandag. maar mijn vraag is of jullie jezelf in mijn symptomen en innestelingsbloeding herkennen.. Groetjes
Bedankt voor je reactie bij welke week had jij ze? Als ik daadwerkelijk zwanger ben zou ik nu bijna 4 weken zijn dus erg pril nog