Weinig eigenlijk, heel af en toe kijk ik bij de nieuwe vlindertjes, maar merk dat ik daar erg onzeker door word. Ik klets liever mee in het stukje zwanger zijn. Ga je morgen ochtend weer testen?
Klinkt logisch Jajo, ik moet ook maar zien waar ik me goed bij voel (mits het goed blijft gaan). Ik wil wachten tot vrijdag met testen. Maar merk dat ik ondanks een bepaalde rust, deels ook uit ga van een miskraam. De soort pijn en druk die ik voel in mijn buik doet me denken aan niet alleen de vorige zwangerschappen, maar ook aan de bevalling. Voel me gefocust op alles wat ik voel aan mijn lichaam. En ik wil niet teveel stressen en zorgen maken, maar is lastig als ik voel dat er zoveel gebeurt in mijn lijf.. Geen idee waar ik morgen sta, waar ik volgende week sta, volgende maand, wil er niet aan denken. Dus terug naar vandaag en afleiding zoeken
Afleiding werkt meestal het beste! Maar het is logisch dat je hier op gefocust bent na alles wat er gebeurd is.
Jazeker getest De testen lopen mooi op, geen roze verlies meer, wel veel druk en gevoeligheid in mijn darmen, maar dat had ik vorige zwangerschappen ook. Ik ben me er inmiddels regelmatig bewust van dat het ik zwanger ben, maar echt geloven dat het goed komt kan ik nog (lang) niet. Voel me desondanks wel rustig, wat gebeurt dat gebeurt en ik bekijk het per dag. Maar dat ik nu zwanger ben is iets wat zeker is:
Update: Vanmorgen opnieuw een test gedaan, dit keer de 'dure' test met indicator. Geeft aan wat ik al dacht 2-3 weken = 4-5 weken volgens medische berekening. Toch leuk om met eigen ogen te zien.. Elke dag die voorbij gaat geeft nu kleine beetjes hoop en kriebels, al worden ze vrijwel daarna direct weer overschaduwd door angst en zorgen. Maar dat is oke. Geen idee waar we gaan komen en/of hoe lang deze zwangerschap mag duren, we moeten afwachten. Morgen heb ik een afspraak in een academisch ziekenhuis met betrekking tot mijn bevalling van negen maanden geleden en adhv die afspraak ga ik een afspraak maken bij de gynaecoloog voor deze zwangerschap. We'll wait and see...
Ja, ik zou bijna willen blijven testen totdat ik voor een eerste echo mag. Maar toch maar voor genomen dat vandaag even de laatste was. Maar erg fijn idd