Ik heb even een vraag. Ik vermoed sinds gisteren dat ik blaasontsteking heb. Kan ik gewoon wachten tot morgen of is het beter vandaag naar de ha post te gaan? Normaal zou ik dis wachten. Maar nu wil ik niet zomaar risico lopen als het dus kwaad kan nog dag te wachten. Alvast bedankt.
Denk dat je gewoon een dag kan wachten.. Hap doet dit soort dingen vaak niet tenzij je veel pijn hebt ofzo..
Afhankelijk van of je klachten hebt, kan je wachten. Ik heb meestal zo'n buikpijn dat ik niet kan lopen van de harde buiken dus voor mij is 't wel HAP verhaal, maar is 't alleen een beetje vervelend, dan kan je tot morgen wachten. Bij de HAP kan het trouwens 9 van de 10 keer via de assistente, die test dan je urine en overlegt met de arts welke AB je krijgt, daar hoef je geen eens een arts voor te zien.
Dan wacht ik wel gewoon tot morgen. Het ging mij meer om mn uk in mn buik, omdat ze altijd zeggen dat dat erg gevaarlijk kan zijn. Maar als een dag niet uitmaakt wacht ik gewoon tot morgen. Bedankt voor de reacties.
Ligt aan je klachten. Evt kun je ook de VK even bellen voor advies.. Als je koorts hebt, of echt buikpijn, dan kun je beter wel langsgaan. de AB duurt ook vaak 24-48 uur voordat het werkt, dus als je nu behoorlijke klachten hebt, en je nog een dag wacht, kan het erger worden. Maar als je milde klachten hebt, kan het ook nog wel verdwijnen (veel drinken, water en sinaasappel/cranberrysap)