Maandag is het alweer 4 weken geleden dat mijn mooie meisje is geboren! Wat gaat de tijd toch snel. Ik was eigenlijk op 22 juli uitgerekend, maar ze besloot 3 weken eerder te komen. Ik wil jullie een foto van haar niet onthouden. Zie hier Elin Alexandra:
Bedankt! Bamjolan, kleine doet het goed. Ze groeit super. Alleen wil ze sinds 3 nachten na de voeding niet meer slapen.... Slopend! Ga denk ik een puckababy kopen, want ze beweegt erg met haar armen en slaat laken en dekentje vsn zich af. Probeer vanavond een slaapzak, maar vooralsnog ligt ze op mij te slapen, in de wieg wil ze niet....
Ik weet niet wat voor Puckababy je wilt, maar ik heb een nieuwe roze, nooit uit verpakking geweest. Vind ze best prijzig die dingen, ik heb er 2 maar een is al gebruikt haha T. vind/vond het niks! En ze past er ook niet meer in. Inbakeren kan echt schelen, ik heb T. in de eerste weken in een hydrofiel ingewikkeld, ze vond het heerlijk! Misschien heeft jouw meisje er ook wel baat bij!
Bamjolan, inbakeren deed ik ook, maar ze is inmiddels te sterk! Ik wilde de Puckababy Piep gaan proberen. Vannacht was weer drama. Heb ook het idee dat ze moeilijk kan poepen. Eerst poepte ze wel 4x per dag en nu 1x per 1,5 dag en dan is de ontlasting een stuk compacter. Ik doe al extra water bij de fles en nu kreeg ik de tip om een paar druppels olijfolie aan de fles te toe voegen. Dus dat ga ik maar proberen. Zo zielig om haar zo verdrieti te zien en ik ben zo verschrikkelijk moe. Ik weet dat het erbij hoort en dat het overgaat, maar genieten is nu even heel moeilijk...