een lievere wereld... start hier

Discussion in 'De lounge' started by zilvervosje, Aug 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    3,133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi meiden,

Het valt me echt op dat de laatste weken het steeds chagerijniger wordt op het forum (of zijn dat mijn overgevoelige hormonen?). Echt, ik wou dat we elkaar wat liever konden behandelen... gewoon niet hard oordelen of zomaar je gal uitstorten over een mede-forummer die daar niks aan heeft.

Ik ben zelf vast ook geen engeltje, maar zo vind ik het echt niet gezellig meer. Dit is niet naar aanleiding van één specifiek topic of een reactie op één van mijn berichtjes (die vallen reuze mee, tenzij ik er een gemist heb)... maar dat ik steeds vaker zie dat we elkaar onzettend aan het afkatten zijn om situaties die we niet goed kennen en keuzes. Opbouwend advies en meningen zijn natuurlijk prima, maar moet het echt zo bot?

Als het alleen mijn hormonen zijn hoor ik het graag hoor, maaruh.... zeg het dan wel een beetje lief ;)

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Daar ben ik het helemaal mee eens!

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Ben het met je eens hoor, er moet gelegenheid zijn om je eigen ervaring, mening en advies te geven en vragen te stellen, daar is t tenslotte een forum voor, maar t kan soms best wat leuker idd.

4. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    denk dat het tegoed gaat met ons er zijn er teveel zwanger en dus teveel hormonen hihi
    maar ik ben het zeker met je eens het lijkt hier soms wel een kippenhok.
    een btje meer tot 10 tellen of zich in die ander verplaatsen zou wel goed zijn.

5. Love47

Love47 Actief lid

Sep 24, 2009
    422
    0
    0
    Ik ben het ook helemaal met je eens! Laten we het met elkaar leuk houden! We komen hiet tenslotte ook om te ontspannen en herkenning te zoeken!

6. Female

Female Niet meer actief

Niet van de laatste weken hoor, dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven, zeker op een forum als deze vol vrouwelijke hormonen. Discussies, meningen, frustraties... Ze worden toch ge-uit, de ene keer vriendelijker de andere keer botter of directer.
    Ik vind het wel gezond.

Ik geloof ook niet in een 'wees lief voor elkaar/ het is bijna kerstmis/ verbeter de wereld- topic als deze.

7. Lana81

Lana81 Bekend lid

Jun 28, 2008
    518
    0
    0
    Helemaal met je eens, maar helaas is dit het zoveelste topic waarin er opgeroepen wordt tot vriendelijkheid en verdraagzaamheid, dat dit ook geen nut zal hebben ben ik bang..

8. tulip

tulip Niet meer actief

tja, ik weet niet op welk topic je doelt hoor en hoop niet dat ik het was. Maar ik vind soms juist het tegenovergestelde, ik vind dat iedereen alles zo braaf wil hebben. Kijk, je hoeft niet te gaan schelden ofzo, maar ik ga niet iedereen naar de mond praten en ja sommige mensen willen gewoon niet luisteren.
    Als je op een forum zit loop je het risico dat er mensen het niet met je eens zijn. Ik bedoel het allemaal niet persoonlijk naar jou toe hoor, maar ik heb altijd het gevoel dat als je het niet met de TS eens ben dat je dan meteen aangevallen wordt.

Ik krijg de kriebels van mensen die advies vragen (bv over eet en slaapschema van kindje) en als je dan met verschillende adviezen komt wordt er steeds gezegd: ja dat werkt niet en dat niet. Kortom het probleem blijft gewoon bestaan, ja vraag dan geen advies.

Hoop niet dat jullie nu boos op mij worden voor deze reactie in dit topic.:)

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zo'n topic ontstaat eens in de zoveel maanden.
    Als we ze allemaal achter elkaar zouden zetten, lijkt het net of het steeds erger wordt :D
    Het valt soms een bepaalde groep gewoon wat meer op, misschien door hormomen.
    Ook steken mensen elkaar soms een beetje aan, met wat flauwe opmerkingen.

Leven en laten leven, gaat vanzelf weer over :D

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Welkom op een forum met bijna alleen maar vrouwen.

Zet een grote groep met vrouwen zoals hier in 1 ruimte bij elkaar en er vallen zeker weten 100 gewonden

( verder vind ik wel dat er de laatste tijd veel gekat en afgesnauwd word en ja ook door mij )

11. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Helemaal mee eens!

Ik zelf weet gewoon weg dat ik dat niet doe maar sommige hier denken dat ze alles kunnen zeggen!

TSSSSSs

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lizzie,
    Je hebt nog geen 40 berichten ;)
    Wacht maar tot je hier 5 jaar woont :D :D

13. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Geloof me als je hier wat langer actief ben ga je je vanzelf wel ergeren/irriteren aan sommige mensen

( En sommige mensen ook aan jou )

Maar dat hou je echt niet tegen

14. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

Ik denk het ook de laatste weken extra te merken. Maar misschien ook wel omdat ik hier nu langer actief ben... geen idee.
    Maar ik irriteer me er regelmatig ook flink aan!
    Nu ben ik ook iemand die de wereld het liefst door een roze bril bekijkt, maar ik heb er soms best last van wat ik lees hier.

15. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant

OOH maar ik weet van mezelf dat ik niet zo ben.. Ik doe dat zelfs zo nog niet dus ja.. denk ook niet dat ik dat dan hier zal doen...

He he en heel veel moeten mij al niet en alleen omdat ik iets beters wou voor een puppy.

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Ja ik ben zo ook niet maar toch zijn er al genoeg mensen die mij liever zien gaan als komen :D

En dit terwijl ik ook pas sinds september lid ben :p

17. Noddie

Noddie Bekend lid

May 12, 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Inderdaad, verschrikkelijk mens die Jeem...

:D:D

18. tulip

tulip Niet meer actief

ja ik ken het pas vanaf april dit jaar en ik heb ook al een kruisje achter mn naam bij sommigen.;)

19. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    En bedankt he:p:D

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203