Het is zo makkelijk om iemand anoniem af te katten.8) Laat iedereen zijn verhaal vertellen. En als je het er niet mee eens bent kan dat idd ook op een andere manier gebracht worden! Zo houden we het leuk en gezellig, en interessant voor nieuwe members!
haha, ja ik lees wel langer mee, maar heb mij toen pas geregistreerd. Jij bij mij ook niet, maar daarom misschien wel allebei bij andere mensen.
Het valt me wel op dat het vaak dezelfde personen zijn die echt enorm kattig zijn, persoonlijk worden, anderen de woorden in de mond leggen en anderen bewust verkeerd interpreteren en ook zo aanhalen. Maar daar is een hele makkelijke oplossing voor: 1) Niet reageren 2) Die mensen op je negeerlijst zetten Vooral dat laatste geeft mij veel rust, omdat ik daar vaak niet tegen kan en er tegenin ga. Als ik die berichten niet lees, kan dat ook niet. Dus blijft het in dat topic toch nog IETS gezelliger dan als ik die berichten WEL had gelezen
Ik kan ze niet op de negeerlijst zetten. Waarom niet? ik wil dat niet missen dan. Het is ook een forum, geschreven! Durf te wedden dat wanneer mensen me zien/horen me veel leuker vinden.(bel me maar eens op, haha) Misschien is degene met de uitgesproken mening in het echt wel helemaal niet zo gemeen als je denkt. Niets van aantrekken, negeren...
Nou ik heb op een ander forum vorig jaar al eens iemand op de negeerlijst gezet. Er was hier iets gebeurd met de kat en daar voelde ik me al enorm schuldig over,maar dat schuldgevoel werd nog even lekker aangepraat verder daar door eentje
Nou ik vind het wel meevallen(of ik moet wat beter lezen )maar ik zag je in het topic over die samenwonende Bijstandsmoeder toch wel even heel eerlijk en recht door zee je mening geven, en dat mag ook,toch? Eerlijke meningen kunnen soms bij anderen wel 's bot overkomen volgens mij. Jarenlang ben ik ook altijd voorzichtig geweest op fora,maar de laatste tijd zeg ik ook gewoon waar 't op staat hoor
Je mening geven en je mening geven zijn twee verschillende dingen he. Soms wordt het je gewoon door de strot geduwd, zeg maar Maargoed, ook daar hebben we het vaker over gehad. Iedereen is anders, het is en blijft geschreven tekst, normen en waarden liggen anders etc. etc. Het zal een discussiepunt blijven denk ik, wat ook niet geeft.
Nee dat klopt... alleen sommigen gaan echt wel te ver hoor. Maar ja, als daar geen consequenties aan zitten, hoe moeten ze het dan leren? En een topic sluiten noem ik geen consequenties, want diezelfde personen gaan in andere topics vaak gewoon op dezelfde toer door. Is wel een weerspiegeling van wat er in de maatschappij gebeurd. Mensen krijgen steeds meer schijt aan wat anderen denken, vinden en voelen. Men houdt geen rekening meer met elkaar. Ikke ikke ikke. Het uiten van je mening is véél belangrijker dan een beetje rekening houden met elkaar, dus als je met je mening iemand kwetst, dan is dat niet belangrijk. Zolang de hele wereld jouw mening maar kan lezen. Da's voor velen helaas de insteek. En ja, het is toch niet erg als je iemand kwetst, want je kent ze hier toch niet.... (Is niet mijn mening, maar helaas is dit wel hoe velen denken. En dat worden er steeds meer...)
Oh ja, sommigen mensen rammen inderdaad hun mening je strot door, of nog irritanter, vertellen je hoe jij ergens over denkt en trekken dan een conclusie die werkelijk nergens op gebaseerd is omdat ze gewoon niet goed lezen. En ik vind het prima dat iemand zijn mening geeft, ook als je het ergens niet mee eens bent, maar het is de toon die de muziek maakt.
De één vat het goed op, de ander fout. Dat is altijd het geval. Tja, je hebt overal wel rotte appels. Maar zonder rotte appels is het forum oersaai
LadyXochi: Als een topic gesloten wordt, is het niet gezegd dat dat het enige is wat er gebeurd. Als iemand wordt aangesproken op zijn / haar gedrag, wordt dat natuurlijk niet openlijk gedaan. Je trekt dus niet helemaal de juiste conclusie met deze uitspraken. Elmo
Dan snap ik niet dat vanalles tegen mij gezegt heeft mogen worden in mijn topic... Daar wordt volgens mij totaal niks aan gedaan... Ben zelfs laf genoemt.. Omdat ik niet de hele dag naar mijn computerscherm staar.. Beetje raar....
Ben het met je eens,maar is al zo lang als ik hier kom.Maja,heb t toch nog wel naar mn zin hier.Die afzeikmeiden,om het maar even oneerbiedig,te noemen,negeer ik maar. Waarschijnlijk moeten ze hun eigen frustraties luchten.
Ach ja hoe langer je hier zit hoe meer je gaat ergeren aan mensen, bij sommige mensen weet je precies wat voor een antwoord je gaat krijgen of dat die persoon weer negatief gaat zijn. Na veel berichten lezen en op reageren wordt ik ook sago van sommige berichten en kan niet altijd aardig blijven.... volgens mij niemand die constant lief is,maar daar zijn we mensen voor
Ik kan ook werkelijk niet begrijpen dat hier op dit forum zomaar iets geroepen wordt. Ik ben hier volledig anoniem, niemand weet wie ik ben. Hoe kan men dan zo negatief over iemand denken? Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet Gaat schijnbaar niet voor iedereen op. Vraag naar TS Was er aanleiding voor jou om dit topic te open? Ik bedoel, voel jij je gekwetst op dit forum?
Ik denk dat Jeem een goed punt heeft met dat het een forum met allemaal vrouwen is.Vrouwen onder elkaar is vaak haat en nijd.En dan staat een groot deel hier ook nog es stijf van de hormonen .En iemand zei dat het geschreven tekst is....dat komt vaak ook anders over dan bedoeld.En iemand met een sterke mening over dingen hoeft niet per definitie gemeen te zijn.Ik heb ook nogal heftige meningen,maar denk als je in het echte leven gaat vragen wat mensen van me vinden het eerste woord wat in ze opkomt "lief" is.En omdat de mensen je hier idd niet echt kennen moet je denk ik ook leren persoonlijke aanvallen met een flinke korrel zout te nemen. Ik word er iig niet beter of slechter van als iemand naar tegen me doet....die negeer ik meestal maar gewoon.Lukt me ook niet altijd. Ik vind niet dat iedereen liever moet worden....ik vind dat iedereen vooral zichzelf moet blijven.....
moet eerlijk zeggen ik denk dat het voor vele mensen ook beetje sensatie zoeken is, groepjes vormen en knallen maar: lekker je mening bij een ander door zijn strot duwen, daar gaat de ander weer tegen in en zo gaat het steeds meer knallen, en bepaalde figuren vinden dat sensatie en wakkeren het vuurtje ook nog wel even aan beetje tot 10 tellen, je mening zeggen en dan is het klaar...er gewoon niet te lang op doorgaan en leren met een andere mening van de ander om te gaan (dat te respecteren, dat wil nog niet zeggen dat je dezelfde mening deelt) en leren om op een normale manier je mening te brengen (dus het niet te lopen opdringen, want wat jij vind hoeft de ander niet hetzelfde te ervaren) ach ja en we blijven een grote groep mutsen bij elkaar!!! hahaha de ene is zwanger, de ander ongesteld enz.... dat brengt ook de nodige prikkels mee