een lievere wereld... start hier

Discussion in 'De lounge' started by zilvervosje, Aug 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

miffy, nee hoor sinds april dit jaar. Maar ik las al wel mee toen ik zwanger was van mijn dochter. Toch besloten om mij aan te melden.:D

Ik ben in het dagelijks leven niet anders dan hier hoor, ook een felle tante.

2. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    3,133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hey! Nee hoor, volgens mij heb ik geen persoonlijke issues met mensen op het forum. Maar ik merk wel dat ik me steeds vaker irriteer aan zinloze rotopmerkingen in een topic. Opmerkingen die echt niet opbouwend zijn, overdreven kritisch en TS en andere forumleden afbranden raken me echt, ook als het niet over mij gaat. Dat ligt misschien ook wel een beetje aan de hormonen, hoor. Ik vind het gewoon jammer dat we allemaal in een vergelijkbare situatie zitten, allemaal ons leven zo goed mogelijk leiden en desondanks er toch zulke opmerkingen gemaakt worden.

Het ging niet om één topic of een persoonlijke afbrander naar mij - dat zou niet oplossen met een nieuw topic ;)

Ach ja, dit topic zet ws idd geen zoden aan de dijk, helpt niet op de lange termijn en als ik de oplossing had, had ik een goed betaalde baan in het Midden Oosten.. maar wie weet helpt het eventjes?

3. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Dussss.....

Vandaag weer een topic om zeep geholpen; erg jammer, want ging juist nog allemaal zo netjes en beleefd! Eeuwig zonde dat het dan toch zo uit de hand loopt. :(

4. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    1,903
    0
    0
    Oosten van het land

Hahahahaha. :D

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag

Ik vond mezelf ook redelijk netjes in dat topic:)
    ( maar dat zeg ik over mijzelf ) :D

6. tulip

tulip Niet meer actief

Ik heb weer iets gemist zeker???

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Uhuh :D:D

8. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Dat had ik laatst....iemand die zei dat ik ergens (iets heel onschuldigs hoor en iets wat over mij ging....niet eens over iemand anders) zeikerig en kinderachtig over deed.En toen ik haar andere berichten ging lezen,zag ik dat ze gewoon iemand een "idioot" noemde :$ Dat vind ik toch ook best wel een grens over hoor.....

9. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Ik noem ook geen namen (maar jij was het inderdaad niet, haha)

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag

Pffiieeeuuwwwwwww

11. tulip

tulip Niet meer actief

Ik heb het bewuste topic inmiddels al gevonden, het is natuurlijk ook een gevoelig onderwerp?

12. Suzanne68

Linkje?Of ben ik nu heel erg,dat ik in dit topic de link naar een reltopic vraag?Niet dat ik ga rellen hoor,maar ben er wel erg nieuwsgierig naar.Ramptoerist die ik ben ;)

13. tulip

tulip Niet meer actief

14. Chai

Chai Niet meer actief

Ik was het en het spijt me zo ik heb echt tranen met tuiten gehuilt en heb me hele familie afgebelt!!!! :p maar jullie hebben in ieder geval wel iets om over te praten dan toch. :D

15. Suzanne68

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Als er nou van geleerd werd, had het zin.

17. Chai

Chai Niet meer actief

Nouja, ik zit die mensen geen nasteken te geven in andere topics in ieder geval. Meer heb ik niet te zeggen, en het komt altijd van twee kanten hoor.

18. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik vind zelf dat werken met smilies een goede manier is om te laten zien hoe je iets bedoeld. Het is en blijft lastig om soms getypte berichten zo te laten overkomen als dat jij bedoelt.

En niet zulke hele sterke woorden gebruiken ,wil ook nog wel eens helpen om een normale discussie aan te gaan.
    Inderdaad worden als idioot en sukkel enz. die doen gewoon onnodig zeer en dat is niet erg respectvol, vind ik..:D

19. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Lievere wereld

Dan vind ik wel dat er een hoop bespreekbaar moet zijn;)
    Of in ieder geval de dingen waar bijna iedereen over praat;)

20. Noddie

Noddie Bekend lid

May 12, 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Inderdaad ;)

Share This Page