wie herkend dit

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nietje, 14 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nietje

nietje Actief lid

14 mrt 2006
    118
    0
    0
    hoi
    iik heb een vraagje ik ben 32 weken zwanger en heb sinds twee dagen last van irritante pijnscheuten in mijn onderbuik :(: (meer schaambeen ) :oops: mijn vk zei al dat het kind een beetje was ingedaald.als ik opsta voel ik het en als iik naar de wc moet ook met zitten ook wel irritant herkend iemand dit :(:
    zijn het indalingspijnen of is het evt blaasontsteking ( want ik namelijk nog nooit echt blaasontsteking gehad vandaar ) ik heb ook een drukkend gevoel als ik rechtop zit en de kleine beweegt zegt maar dan drukt het enorm op mijn blaas/schaambeen :rolleyes: groetjes anita

2. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Wat jij omschrijft heb ik ook zo'n beetje. Ik heb pijnscheuten tijdens het lopen, het opstaan en omdraaien in bed, maar alleen aan de linkse onderkant van mijn vagina, en sinds kort ook aan mijn linkse kant van mijn heup. Dit heeft volgens mijn vk te maken met je bekken wat nu week aan het worden is. Je kindje drukt hierop en dat is de pijn die wij voelen. Ik ben nu 35 weken zwanger en heb hier ook al enkele weken last van, nu wordt het wel iets erger , maar het is nog goed te doen. Als het te erg zou worden moest ik een fysiotherapeut raadplegen voor eventuele oefeningen. Ze gaf mij ook het advies, om te blijven bewegen want stil zitten is helemaal funest en roest je vast, dan heb je na de bevalling er nog heel lang last van. Je moet natuurlijk wel goed luisteren naar je lichaam. Je voelt zelf tot hoe ver je kunt gaan.

Qua blaasontsteking wat ik ook pas gehad heb. Had ik alleen last van een ferme druk op mijn blaas als ik moest gaan plassen. Ik had het gevoel dat als ik moest dan moest ik a la minute. Maar dit voelde niet als de pijnscheuten zoals ik nu heb met mijn bekkenprobleem. Ik had bij mijn blaasontsteking geen pijn alleen een enorme druk.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes Monique76

3. nietje

nietje Actief lid

14 mrt 2006
    118
    0
    0
    hoi monque76
    bedank voor je reactie ik ben nu wat geruster ik moet zowieso over twee weken naar de vk maar dacht als het blaasontsteking is das minder natuurlijk is wel vervelend dat jij er al zo lang mee loopt lijkt me rot in elk geval beterschap en hopen da the tniet zover komt da tje naar de fysio moet groetjes anita

4. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik heb hier ook erg veel last van en de verloskundige zei ook tegen mij dat het met je bekken te maken heeft.

5. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    heb je je wel al laten testen op blaasontsteking? Ik wist ook niet echt hoe het voelde maar kan nu nog amper lopen van de pijn :(

6. nietje

nietje Actief lid

14 mrt 2006
    118
    0
    0
    hoi

nee bar morgen ff doen voor de zekerheid thnx
    groetjes anita

7. nietje

nietje Actief lid

14 mrt 2006
    118
    0
    0
    hoi
    nou ik heb mijn plas laten controleren geen blaasontsteking volgens d evk indalingspijnen?
    afwachten ik moet als het blijft aanhouden woensdag voor een echo gaan ivm d eligging van het kindje hij lag voorheen in stuit laatste keer was hij gedraaid maar voor de zekerheid toch ff checken of hij niet in stuit is ingedaald groetjes anita

8. Niet meer actief

klinkt wel als indalen hoor.. Ik had dit ook zo met astrid!

Deel Deze Pagina