Wat is muziek toch mooi. Zit ik op mijn werk, te wachten totdat mensen bellen. Maar dat is het leuke, het mag dan wel koopavond zijn, maar mensen bellen niet. En het leuke is, we zijn tot 2100 uur geopend, maar de winkels die we supporten zijn om 20.00 uur geopend. Het laatste uur zit ik er alleen nog maar voor de HEMA. Maar ook die zullen niet meer bellen. Zit ik nu lekker via mijn laptop naar youtube te luisteren en kwam ik een lied tegen die we kennen van de Olympische Spelen van Peking 2008. Het lied Love Love Love van Jolin Tsai : Jolin Tsai - Love Love Love - YouTube Wat vinden jullie van de naam Jolin? Ik vind het op zich wel een leuke naam en ga de naam thuis op de shortlist zetten. Zouden jullie überhaupt namen uit Oost-Azië op jullie shortlist zetten? Ik heb trouwens geen flauw idee wat de naam betekent. En ik zou hem zelf uitspreken als Djolin.
Zou mij niet zoveel uitmaken waar de naam vandaan komt, als je hem zelf maar mooi vindt! Zelf vind ik Jolin niet mooi, maar zou me daar niets van aantrekken. Gewoon doen wat je zelf mooi vindt!