Even ter herinnering! Door de storing van een tijdje geleden kunnen Vodafone klanten vanaf vandaag tot en met 5 mei gratis bellen!
was het nou alleen binnen ned dan of kan ik ook in dld gratis met mijn ned mob bellebn???? anders schiet het nog niet op haha. heb toch een tegoed elke mnd waar ik nooit overheen kom
ik heb zelf ook vodafone ,maar hier een bereik van lik me vestje ,mijn man is al kosteloos over kunnen stappen naar een andere provider , dus ik moet eerst mijn huis uit wil ik gratis kunnen bellen , ook maar eens gaan overstappen ...
Dat is ook zo ja me man die had daar een sms over gehad van hun. wat ik wel vaag vond want ik heb ook vodavone en ik kreeg er geen sms over
ik heb ook geen sms gehad , en ik mis wel vaker smsjes , zegt iemand tegen me , heb je mijn sms niet gehad? of ik krijg hem 2 dagen later ofzo ..
Oh nee... ook bellen. In verband met onze netwerkstoring bel en sms je gratis in Nederland van 2 t/m 5 mei. Kijk voor meer info op www.vodafone.nl/herstel Dit is de SMS van 13 april 2012.
Hier ook geen sms gehad, wel een aantal emails. Kan hier ook niets op bezuinigen..... man komt vrijdag pas weer in NL dus heeft voor mij en hem weinig nut....