een losse verstelbare bodem voor een box....?!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door TweeTy83Claudia, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TweeTy83Claudia

TweeTy83Claudia Actief lid

11 jan 2012
    169
    0
    0
    Nijeveen
    weten jullie ook of een verstelbare bodem ook los te bestellen is voor een box?! of moet je dan gewoon ff langs de bouwmarkt gaan voor een "plankje"

ik had 2e hands een box gekocht via internet in de veronderstelling dat de bodem er ook bij zat..
    maar nou zit er wel een vaste bodem en een la bij maar niet een bodem die verstelbaar is :(
    ben helaas ook de naam en t nummer kwijt van de mensen waar ik t gekocht heb..

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik zou het gewoon bij de bouwmarkt regelen.

3. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een oude box, zonder verstelbare bodem. We hebben gewoon een stuk hout op maat gezaagd en daar een paar pootjes onder gezet.

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Jep, wij hebben dat eerder ook gedaan, nette plaat hout er in gedaan, met pootjes of (zoals mijn ouders vroeger) met 2 bierkratjes er onder!

5. TweeTy83Claudia

TweeTy83Claudia Actief lid

11 jan 2012
    169
    0
    0
    Nijeveen
    t rare/maffe is dat de blokjes om de bodem dus omhoog te doen zitten er wel bij ... :p
    dan gaan we gewoon ffies naar de bouwmarkt
    :D

6. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Toevallig heb ik gister idd bij de Praxis een plank op maat laten zagen voor in de box. De oude plank was niet stevig genoeg (geen idee hoe we dat bij onze 1ste toen hebben gedaan). Het is wel handig als je die blokjes hebt waar de plank op ligt zeg maar, anders is het plaatsen van bierkratjes wel een hele creatieve oplossing :p!

7. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Bouwmarkt en bij de praxis en gamma zagen ze het gratis op maat voor je

Deel Deze Pagina