Weet iemand waar er nog leuke dingen zijn te krijgen van me to you? Ik kan er op google niet veel van vinden, maar misschien weten jullie een winkel.
Hier heb je wat baby dingetjes: http://www.metoyou.nl/category.php?id_category=7 Me to You Tatty Teddy Hier een engelse winkel die ook naar NL verzend, misschien ook leuk? Tatty Teddy Online - Me To You Tatty Teddy Baby
Expo heeft altijd wel wat staan, maar dat moet wel net zijn wat je zoekt op dat moment. Geweldige beertjes *love*
Expo was ook het eerste dat bij mij op kwam. Ziekenhuiswinkels hadden toch ook altijd me to you, misschien ver gezocht om daar heen te gaan, maar je zou het altijd kunnen proberen.
Niet dat je er wat aan hebt, maar bij ons ligt de kringloopwinkel vol met die beertjes! Dus wie weet bij jullie ook wel?
Dacht ook gelijk aan Expo... Heb daar ook aardig wat beertjes van gehad. allemaal gekregen van mijn lieve vriendje. succes!! Pssssssttt... ik slaap zelfs met een me to you beer!
hier verkopen ze bij de primera ook veel me to you. ook lieve tutknuffels en rammelaars van me to you.