Hahahahah ik ga luchtig mn warme chocomelk erbij drinken. En hopen dat ik niet naar lucht hap straks van het lachen haha
Gezellig op zondag avond Ik heb een gevoel alsof ik een boer moet laten maar het zit vast in me neus wie kan mij helpen?
Wat een luchtige luchtigheid hier met al die luchtige dames .. En misschien wel heren ... Zouden die mannen hier op het forum nu net zo luchtig kunnen lachen over onze luchtige topics ? Of is het gewoon luchtige vrouwen humor ?
Er kan toch iets van een kletshoekje ofzo komen? Heb je wel vaker op fora. Gewoon kletsen en je ding kwijt kunnen hehehe. Nou ik ben blij omdat we de afrika cup hebben gewonnen voor de 3de x achtereen, dus dat meld ik hier ff.
Hshahahah mn buik !! HabibiAna, gefeliciteerd dat jullie clubbie de Afrika cup hebben gewonne !! Maar niet te serieus zijn hier hoor, past niet
BUrRRRRRPPPP! Mijn man zit net tegenover mij een mug na te doen....uit het niets zegt hij: Ik ga op het podium d'r mee! Die is dus ook melig in zijn eentje hahahaha.....