Ik ben al de hele avond melig in mijn eentje! Hebben jullie dat ook wel eens?? Lig al de hele avond in een deuk om van alles en nog wat, en mn vriend snapt er helemaal niks van. Die vraagt ook constant wat er is. Maar wij hebben niet dezelfde humor, ik hou van droge humor en dat snapt hij vaak niet. Ik kijk ook wel es op een ander forum (hiphop forum) en dat soms ook gewoon té droog....En dan lig ik in mn eentje in een deuk
Hier nog 1. Lach dan om alles en niets en dan zitten ze me hier dom aan te kijken, waardoor ik nog harder moet lachen hihi
Ik heb regelmatig dat ik om de topics hier op het forum in een scheur lig. Hubbie heeft daarin ook niet altijd dezelfde humor als mij. Al kan hij soms ook wel smakelijk lachen om opmerkingen hier.
Ik heb het laatst nog een keer gehad en toen ging mijn man maar een eind van me af zitten, want die vertrouwde het zaakje niet zo...
whaha nee hoor gelukig niet dacht ook altijd de enigste te zijn heb beetje splaak geblek whaha pff kom al de hele avond al niet uit mijn woorden gnagna
Ik moet ook altijd lachen om mijn eigen grappen en die zijn echt zooo slecht. Mijn vriend is echt super grappig, moet altijd om hem lachen, maar dan probeer ik het dus ook en dat vind hij dan weer niet grappig en dat levert weer een grappige sitiuatie op... Of oude slechte grappen als ik daarover begin dan lig ik al dubbel voor ik wat zeg...
Ow dat heb ik ook wel eens ja .. Vooral van sommige mensen hier op het forum, soms worden er zulke droge opmerkingen gemaakt, de ene keer bewust en de andere keer onbewust en daar kan ik dan zo om lachen .... Heerlijk is dat af en toe ..
Oh dat heb ik zo vaak , maar mijn vriend ook, dat scheelt haha. Of dat je heel hard om jezelf kan lachen
Lijkt wel alsof ik dit typ hahahaha ... Als ik een grap probeer te vertellen en ik vind hem zelf zooooo grappig dan vertel ik de helft en pis dan in mijn broek van het lachen, moet dan 3x proberen om het te vertellen en dan is de lol er al weer af of ze vinden het niet grappig maar dan pis ik echt in mijn broek hahahah .. Ik kan ook echt in een deuk liggen van die kleine stomme flauwe grapjes bv '' Er staat een opa op een zonnige dag op het kerkhof te kijken bij een open graf komt er een jongetje langs en zegt '' Lekker he opa ff een luchtje scheppen '' hahahahahah Andere zullen denken waar gaat dit over maar ik kan hier dubbel van liggen ..
oo jaa laatst lach ik een deuk om een mannen boxer / slip reclame ik weet echt niet waarom,, maar heb 15 minuten in een scheur gelegen. mijn man snapte er niets van ihihi
Oh, ja, ik ken het wel. Ik heb eens een zware buikoperatie gehad, waardoor alles me pijn deed, lachen deed ook zo'n pijn, dus mijn zus moest echt uit mijn buurt blijven, want daarmee moet ik altijd zo lachen. Maar als je niet mag lachen, dan ga je een soort lach-voorraad opbouwen, na twee weken serieus te zijn gebleven, moest ik om steeds meer dingen lachen, al waren ze zo flauw of eigenlijk helemaal niet zo grappig, zoals iemand met een stom kapsel. En als ik dan ging lachen, dan kon ik vervolgens wel janken van de pijn. Ik heb ook wel eens gehad dat ik in de trein iets heel grappigs las en niet meer bijkwam van het lachen, de tranen rolden over mijn wangen en al die andere passagiers keken me maar erg raar aan.
Heel herkenbaaren dan moet ik de grootste moeite doen om er nog een beetje een serieus gesprek uit te krijgen
ja ik moet soms ook zo lachen om opmerkingen hier en dan vraagt mijn vriend wat is er? dan lees ik het bv helemaal lachend op en kijkt hij me aan van huh is dat grappig die snappen dat soort humor denk ik niet
tj als ik terug kijk niets bijzonders maar het was mijn mans zijn gezicht die hij er bij trok.. iets van mannenboxer/nl reclame voor een website en daar zag je in volle ornaat hun geslachtsdelen in hun broekje zitten. en mijn man trok een gezicht als of hij een zure pruim had gegeten ( hij had alleen niet door ) en pas na 15 minuten met een betraand gezicht kon ik pas zeggen waarom ik zo moest lachen ihihih