De monnikspeper geweeon vanaf cd 1 slikken en de creme smeren na je eisprong volgens aanwijzing op de verpakking.
Vanaf cyclusdag 1 en dan iedere dag 1 capsule. Wel direct stoppen bij gemiste menstruatie (of positieve test)
Tijdens het ivf traject heb ik vanaf dag 1 van de cyclus frambozenbladthee gedronken, en vanaf de terugplaatsing dronk ik ook elke dag een glas granaatappelsap. Bij de twee pogingen dat ik dit heb gedronken bleef de cryo plakken. Toeval, of niet.. Wie zal het zeggen.
Ik had een tip gelezen om Teunisbloemolie in te nemen tot de eisprong en Tarwekiemolie vanaf de eisprong tot menstruatie. Dit heb ik 1 maand gedaan, het was die maand raak. Of het aan deze combi lag, zullen we nooit weten...
Ik weet het niet meer. Zal eens graven in mijn agenda. Maar mijn cyclus werd gestuurd door clomid. Opgezocht. 1 dag voor mijn eisprong
Bij mijn dochter was het meteen raak, bij de 2e 7 maanden over gedaan. Ik besloot vorige maand hetzelfde te doen als hoe het bij mijn dochter ging. Een week geen seks tot ik voelde dat mijn ei ging springen en een knal positieve ovulatie test had en dan seks hebben. Toen pas seks gehad en het was raak. Waarom ik denk dat het hielp? Ik ben heel gevoelig voor schimmel infecties, ik heb vaak jeuk nadat ik zijn goedje in mij gekregen heb. We begonnen altijd ruim een week voor de eisprong met seks en dat wel iedere 36 uur. Ik dacht mijn vagina heeft nooit tijd om te herstellen en die zuurgraad vernietigt alle sperma. Alleen die 1e lading komt er door heen, maar dat overleeft niet meer dan een week. Dus toen besloot ik precies op het goede moment seks te hebben en een week ervoor niks zodat die lading sperma door een gezonde zuurgraad zou komen en meteen daarna de eisprong zou zijn. Het klinkt misschien heel dom, maar ik vond het zo toevallig dat ik al een paar maanden tegen mijjn man zei zullen we dat maar eens proberen? En iedere keer zwichtte ik toch, tot ik vorige maand echt zei oké.. ik krijg het niet uit mijn hoofd, laten we het nou 1x proberen iig! En pats boem, zwanger! Ik geloof er dus heilig in dat dit de verklaring was, mijn man denkt puur toeval. We zullen het nooit weten denk ik haha!
Afvallen hielp bij mij, altans dat denk ik. Toen ik net met mijn man was woog ik 44 kilo, in die 2 jaar nooit zwanger geraakt. Toen woog ik 47 kilo en toen ben ik in half jaar tijd 2x zwanger geraakt, met een slechte afloop. Daarna 8 kilo aangekomen. Nooit zwanger geraakt in die 10/11 jaar, ben voor mijn laatste tp 8 kilo in een maand afgevallen en woog weer 47 kilo, zwanger van mijn dochter. Toeval tja, ik weet het niet. Maar vreemd is het wel.