Nee. Ik dus oprecht niet. Maarrr, ik heb het weleens aangeraden om te bellen bij vriendjes/vriendinnetjes toen ik nog op de middelbare school zat. Jullie?
Ik niet, dreigde er altijd mee naar mn moeder als ik mn zin niet kreeg. Kende het nummer uit mn hoofd
Absoluut! Voor de grap met een paar vriendinnetjes. Perfect dreigement wanneer mijn ouders boos waren. Ze zeiden altijd,wanneer je belt doe ze de groeten van ons!
Ja ik weleens toen ik 16/17 jaar was. Ik had een date met een jongen en ik wist dat die jongen verliefd op me was maar ik dus helemaal niet op hem. Hoe dichterbij de datum kwam hoe ongeruster ik werd en echt niet wilde maar wist niet hoe ik dit moest aanpakken. Toen heb ik de kindertelefoon gebeld en een hele lieve mevrouw heeft me toen geholpen en advies gegeven. De volgende dag ben ik naar die jongen toegelopen en hem eerlijk verteld dat ik niet met hem uit wilde gaan omdat ik niet verliefd op hem was en hem geen valse hoop wilde geven. Hij vond het echt niet leuk maar het was wel eerlijk. Hij wist waar die aan toe was en ik had geen pijn in mijn buik meer over die date.
Nooit gedaan maar wel eens aan gedacht bij idiote maar voor mij hele belangrijke punten in mijn ogen. Zoals dat ik vond dat ik te weinig zakgeld kreeg ofzo Een vriendin van me kreeg 150 euro per maand, ik 80. Wat ik niet besefte was dat zij er alles van moest doen zoals kleding kopen, kapper, cd's,... Ik kreeg die dingen gewoon buiten mijn zakgeld om. Ik was heel erg als puber. Hoop dat mijn zoon niet op mij lijkt maar tot nu toe is hij een kopie.
Heel vaak, met de domste, verzonnen verhalen. Altijd ongein met klasgenoten, nooit serieus. Al had ik redenen genoeg om wel serieus te bellen. Ik hoop dat mijn kinderen verstandiger zijn in hun pubertijd als dat hun moeder is geweest
Uhhh... ja, vroegahh.. in die oude ptt telefooncellen samen met vriendinnen. Voor de gein dus. Maar daar zaten we heel vaak te klooien met gratis telefoonnummers.. pfft, ernstig
Oeps.. ja, voor de grap met een vriendin we hadden er een info moment over gehad op school. Het erge is dat ik het nummer nog steeds uit mn hoofd weet. Net even opgezocht en het klopt nog steeds
Ja, bij ons op school had je verplichte spreekbeurten in de 2e. Over pesten, (on)veilige situatie thuis, soa's, voorbehoedsmiddelen, gevolgen van sociale media etc. Iedereen kreeg in een tweetal een onderwerp waar je 15 minuten over moest vertellen. Bij ons ging het over onveilige situaties thuis. Kindertelefoon gebeld en die hebben samen met ons de hele presentatie voorbereid aan informatie. Telde meteen mee in het interview dat we moesten houden ter voorbereiding. Daarna zelf nog eens gebeld omdat ik ongelooflijk ruzie had met mijn moeder. Toen een tijdje bij mijn oma gewoond, maar daar wel mijn hart kunnen luchten.
Altijd gedreigd als ik weer eens een pak voor m'n broek kreeg Mijn ouders zeiden ook altijd dat ik ze de groeten moest doen
Ik dreigde ook dat ik de Kindertelefoon zou bellen als ik mot had met m'n ouders. Ze zeiden idd ook dat ik de groeten moest doen, zo niet serieus genomen voelde ik me
Wij belden echt heel vaak naar 06-jemoeder (met T9 was dat 06-53663337). Telefoonnummer was van Dirk. Dirk werd echt ramgek van ons. Best wel gênant . OT: kindertelefoon nooit gebeld.
Mijn vader zei ook altijd als wij daarmee dreigden: hier heb je een kwartje om te bellen, succes Nooit gebeld.