kan iemand even een pb sturen wat je dus moet doen als je de steen thuis krijg toegestuurd. ik heb er namelijk 1 besteld. maar ben vanaf morgen tot zondag weg dus word anders zolang terug lezen dus pleas pb dan even. alvast bedankt
nou de eerste ongi na de maansteen, 5 dagen vroeger ongi geworden en een stuk minder buik pijn, toeval of dan toch?
wie weet ik hoop het voor je. ik had hem gister aan me bh gehangen tot die op me buik hing, toen viel hij af (denk zelf dat ie niet goed vast zat) , hij was gelukkig niet stuk. er komen wel meer scheurtjes in en word lichter, wie weet gaat ie nu zijn werk doen. blijven geloven in de steen heb ik , baad het neit schaat het niet
naar het schijnt moet je hem op de buik dragen en als hij barst of stuk gaat ben je zwanger weet niet of hij ook stuk gaat als je hem aan doet als je al zwanger bent.van de mijne is vandaag een klein stukje afgegaan we zullen wel zien de vrijdag dan test ik mij groetjes
Ook ik draag sinds een paar weken een maansteen. Baat het niet dan schaadt het zeker niet. Mij werd verteld dat je de steen in het kuiltje in je hals moet leggen, je ogen dicht en benen niet gesloten. Je moet dan denken aan wat de steen voor je moet doen, en als je voorover kiept dan is dit positief. Ik heb sinds ik de steen draag veel last van puistjes, wat erop duidt dat het inderdaad iets met je hormoonhuishouding doet. Hoop voor ons allemaal dat hij zijn werk doet. Succes allemaal. Groetjes, Niekkie
Oeehhhh, Sonja...dat klinkt als ... De pendels gaven het ook al aan, dus wie weet is dit your lucky month meid!
hoi meiden ik hen er nu ook een gekocht. en ik heb hem nu twee dagen om. maar ik heb hem niet onder het water gedaan maakt dat heel veel uit. en er is wel een hoekje af. veel liefs
Hoi ik heb er ook 1 besteld ben benieuwd hoor, ik droeg al een rozekwarts maar wil toch graag een maansteen om. Zou het echt wat doen? wie weet jennie72
ik heb tot nu toe 1 iemand die pendelde op januari . laten we hopen dat het raak is. ik las van de week op internet dat je hem ook 20 sec onder stromend water kan houden en dan 2 minuten in je hand houden en dan aan het geen denken (de baby dus) wat je graag wilt.
@ Sonja: ja en 3 voor februari. Dat kan betekenen dat je in januari zwanger raakt en in februari positief test. Ik gun het je van harte!
ik weet wel dat je een maansteen alleen moet dragen als je een andere steen erbij draagt werkt hij niet groetjes iedereen en succes
eerst zien dan pas geloven. in mij had ik er 5 die zeiden van dat ik zwanger zou raken, nou mooi niet dus,ze hadden het alle 5 mis. en waar bij mij op is gependeld is dat ik die maand zwanger zou raken dus bij mij is het in januari zegt er 1 je raakt die maand zwanger en 3 zeggen in feb raak je zwanger.
Oh, dan klopt mijn redenering dus helemaal niet Ik hoop dat het toch raak mag zijn, hoor! Dat gun ik trouwens iedere vrouw (en man) hier op het forum.
ik ga er niet van uit dat het raak is , alle keren dat ik dacht het is raak, was een grote teleurstelling
Sorry meid, wilde je natuurlijk ook helemaal niet met een teleurstellende ervaring opzadelen... (*houd toch ook gewoon je mond eens, Indigo!*) Kan me je motto : "eerst zien, dan geloven" in dit geval goed voorstellen. Ik ben nu trouwens van datzelfde motto, dus.... Nou, ik hoop dat je snel iets mag zien waar je in kan geloven Knuffel Indigo
Inderdaad, daar moet je in ieder geval (hoe moeilijk ook soms) wel in blijven geloven ! Jouw tijd komt vast en zeker nog.
Hallo Meiden! Ik heb inmiddels ook een maansteen gekocht. Ik heb de steen gekocht bij de Tuinen en heb er een zilveren kettinkje bij gekocht waar de steen nu aan hangt. Ik ben superbenieuwd of deze gaat werken. Ik zie het wel! Tot nu toe alleen maar positieve dingen gehoord en gelezen over de werking. Doei doei Groetjes Elly.
Wie heeft er (positieve) ervaringen met het dragen van een maansteen? En waar kan je een maansteen kopen? En kan het niet schadelijk zijn of juist een negatieve invloed hebben op zwanger worden? Liefs Irene
maansteen schijnt juist te werken om zwanger te worden/ goede cyclus te hebben . je kan hem kopen op internet , ff kijken bij google er zijn tig sites of bij de tuinen gr sonja