Ik heb ook een maansteen gekocht, vorige week bij de Tuinen. Ik heb er wel eens hele positieve dingen over gelezen, en het staat nog mooi ook. Hopen dat het voor ons allemaal hier snel werkt.
Hoi ik zou gewoon graag een wat minder lange cyclus willen das ook belangrijk en dat andere natuurlijk ook. Ik krijg hem morgen binnen en doe hem dan gelijk maar om he. Ik heb er zoveel verhalen over gehoord wil het nu zelf wel eens proberen jennie72
je kan hem bij de volgende online bestellen de zullen vast en zeker ook meer site's zijn ik heb heb ook besteld en gister online betaald ben benieuwd wanner ik heb krijg http://members.home.nl/buysen/edelstenen.html na beneden scrollen http://www.merlijnwinkel.nl/index.html en bij deze moet je persee rond de 10 euro bestellen.
Irene http://members.home.nl/buysen/edelstenen.html Hoi probeer het hier komt hij van mij ook vandaan, kost bij elkaar 4,50 met verzend kosten graag gedaan. succes jennie72 is niet duur een van de goedkoopste die er is.
Nou nog een voordeel, ben nu ook ruim een dag korter ongi, ipv 6 dagen 5 dagen, nou dat is absoluut niet vervelend kan ik je zeggen. Vond ook dat ik iets minder heftig ongi was. Dus voor mij gaat de klus periode weer beginnen en laat de maansteen maar zn werking doen
Nou ik heb een maansteen hoor. Gisteren gekocht bij een winkeltje waar ze allemaal mooie stenen hadden. Hij hangt om mijn nek. Volgens de man die hem verkocht maakt het niets uit hoe hoog of hoe laag hij hangt. Hebben jullie daar nog wat over gehoord of dat wat uitmaakt? Ik hoop dat hij werkt.....
Ik heb hem gewoon aan een ketinkje om mijn nek hangen, heb er verder niks over gelezen of zo. Hopelijk zijn we snel allemaal zwanger !
wat ik wel veel heb gehoord is dat de steen wel je huid moet raken. dat had ik dus eerst niet en nu wel en hij glimt tegen je op nu
hallo dames nou ik had ook een maansteen omgehangen maar na 1 week heb ik hem vanmorgen weer afgegooid......sinds ik hem draag heb ik al 4 migraine aanvallen gehad (en nu nog steeds 1) en het is wel erg lang geleden dat ik het zo erg heb gehad dus vermoed dat het door de maansteen komt dus vandaar.............weg ermee.
@Babyblues: Door de maansteen wordt je ook gevoeliger voor andere dingen, dus ook hoofdpijn en migraine. En niet iedereen kan een maansteen dragen. Aaangezien jij er migraine van krijgt is het verstandig om het dan niet te dragen.
ja choco dat blijkt ... dus idd laat ik hem lekker af en hoop dat de migraine gauw weg gaat en lang weg blijft
die van mij was bruinig van kleur werd steeds lichter er zit nu een witte streep door heen en lijkt wel doorzichtig te worden. ik heb verders nooit wat gehad met een maansteen kwa hoofdpijn ed
Hoi meiden zoals jullie weten hik ik altijd weer tegen een lange cyclus aan IK heb hem nu om die steen, en eergister inneens vruchtbaar slijm en veel ook dus hoop op een kortere cyclus dit keer. Het is sinds ik de maansteen om heb toeval? jennie72
ik heb het gevoel dat mijn darmen flink reageren op de maansteen! vrij snel kramp, en zeker 2 keer per dag richting toilet voor "de grote boodschap"! ik heb hem aan mijn broek vastgespeld (aan de binnenkant) dus hij hangt ook echt bij mijn (onder)buik. toch wil ik hem niet af gaan doen! ik zit nu al in een cyclus van 8,5 weken, maar hoop toch eindelijk weer ongi te worden! (want zwanger ben ik niet...). ben benieuwd (geduld...)
Waar dragen jullie de steen en maakt dat nog wat uit? Ik heb hem maar om mijn nek gehangen. Zou het beter zijn hem op je buik te hangen?