hey, Ik moest vorige week normaal mijn regels krijgen.En woensdag dacht ik dat het zo ver was maar het was maar een heel klein beetje bloed.Ik had ook geen last van men buik wat ik normaal altij wel heb als ik ze moet krijgen. Na twee dagen had ik weer een beetje bloedverlies en daarna stopte het weer. Eergisteren hadden ik en mijn vriend seks gehad en daarna had ik weer bloedverlies maar dit was ook niet zoveel en sindsdien heb ik niets meer gehad. Ik vind dit echt zo raar meestal als ik mijn regels moet krijgen zetten ze ineens door en ook het probleem is moet ik nu al mijn cyclus beginnen te tellen of afwachten? Oja ik ben nog maar sinds november gestopt met de pil mss heeft dit hier iets mee te maken? Groetjes
ja maar muuske heb ik dit ook niet gehad afgelopen twee weken? En ik ben al meer als een tientallen mannden van de pil af. (ik weet niet hoe lang avalon van de pil af is, anders kan dat ook ja) Ik weet ook niet wat het is Avalon. Bij mij toen zeiden ze dat het waasrschijnlijk een gesprongen adertje binnenin is. En als je dan een tampon gebruikt kan het natuurlijk ook weer open gaan. Maar als het wel eigenlijk je ongie had moeten zijn ... wat denk je zelf? Heb je al getest? Dikke kus Swiggy
Ik hoop snel mijn regels te krijgen dat ik mijn cyclus kan tellen. Nee heb nog niet getest heb niks van symptomen van zwanger zijn hoor spijtig genoeg ben wel al paar weken wat misselijk maar denk dat eerder komt door dat ik dat wil voelen misschien.Meestal na iets gegeten te hebben of iets heel zuur drinken. groetjes joyce
pfffffffff je lichaam kan je mooi in de boot nemen! Ga anders naar de dokter als je ongie niet gauw komen en je vertrouwt het niet. Ik ben ook niet zo'n klepekster die gauw naar de dokter heen rent maar als je het echt niet vertrouwt, zou ik het wel doen ... tenzij het ontpillen is dankan het zekers. Hoe lang benje al van de pil af dan? DIKKE KUS SWIGGY
ik ben vanaf november gestopt met de pil dus nog niet zo lang.de vorige keer dat ik mijn regels kreeg was het normaal als anders(toen ik de pil nog pakte) precies dezelfde buikpijn,en paar daagjes en het was over. Ik ga gewoon nog wat wachten want ben niet iemand die snel naar de dokter gaat tenzij dat het ernstig is. Groetjes joyce