Dochterlief heeft beide, het maakt mij niet uit. De ene keer een maillot, de andere keer een legging. Ik heb dus niet gestemd.
Ligt er een beetje aan, wat ik leuker vind. In lage/open schoentjes vind ik een maillot leuker, (want bij een legging zie je dan de sokjes weer), maar als ze laarsjes aan hebben, maakt het weinig uit natuurlijk en is een legging gemakkelijker om aan te trekken
Dat hangt helemaal af van de kleding, sportief, klassiek, stoer en de rest van de materialen en het schoeisel, wat ik kies om eronder te doen, een maillot of legging.
Hier ook beide in de kast. Ik koop veel setjes en net of er een maillot of een legging bij zit. Ik draag beide met laarsjes. Vind in de herfst en winter lage schoentjes niet zo leuk. Maar ieder z'n smaak.
Hier beide. Maarrr... ik knip tegenwoordig de voetjes uit de maillot. Dochter vindt die voetjes vreselijk zitten en trekt een maillot dan liever niet aan. Op deze manier wel.
Voor mij hangt het af van het rokje. Is het heel erg schattig: legging eronder om het wat stoerder te maken. Is het een beetje stoer? Maillotje eronder om het wat liever te maken. En natuurlijk afhankelijk van de kleur, wat past erbij en wat hebben we in huis....