een maillot of een legging?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door hanna76, 15 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat vinden jullie leuker staan onder een jurkje/rokje: een maillot of een legging?

1. een maillot

2. een legging (strakke maillot-legging; geen broekje-legging)

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Dochterlief heeft beide, het maakt mij niet uit. De ene keer een maillot, de andere keer een legging. Ik heb dus niet gestemd.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ligt er een beetje aan, wat ik leuker vind. In lage/open schoentjes vind ik een maillot leuker, (want bij een legging zie je dan de sokjes weer), maar als ze laarsjes aan hebben, maakt het weinig uit natuurlijk en is een legging gemakkelijker om aan te trekken :)

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Voor mij maakt het niet echt verschil...

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Dat hangt helemaal af van de kleding, sportief, klassiek, stoer en de rest van de materialen en het schoeisel, wat ik kies om eronder te doen, een maillot of legging.

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hier ook beide in de kast. Ik koop veel setjes en net of er een maillot of een legging bij zit. Ik draag beide met laarsjes. Vind in de herfst en winter lage schoentjes niet zo leuk. Maar ieder z'n smaak.

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

legging... maillot is snel pluizig/lelijk vind ik.

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier beide. Maarrr... ik knip tegenwoordig de voetjes uit de maillot. Dochter vindt die voetjes vreselijk zitten en trekt een maillot dan liever niet aan. Op deze manier wel.

8. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor mij hangt het af van het rokje. Is het heel erg schattig: legging eronder om het wat stoerder te maken. Is het een beetje stoer? Maillotje eronder om het wat liever te maken.

En natuurlijk afhankelijk van de kleur, wat past erbij en wat hebben we in huis....

Deel Deze Pagina