Een man die geen actie onderneemt! (daten)

Discussie in 'De lounge' gestart door Chiggy, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    hoe zou het gaan als je dalijk samenwoont met hem, heeft hij dan ook nog wel tijd voor je? als die nu al geen tijd heeft door het vele werken....

2. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Moe?? Als je verliefd bent of je vindt iemand echt leuk krijg je toch juist nieuwe energie? Ik zou 'm lekker laten zitten en verder gaan met mijn leven. Hier zou ik nou moe van worden.
    Misschien moet je dat tegen hem zeggen: ik word een beetje moe van jou:D.

3. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik denk dat als het nu al zo stroef gaat dat jullie relatie geen lang leven beschoren zal zijn.

4. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

haha precies als je bij elkaar wilt zijn maakt niets uit, niets telt...

Ik zou er ook slecht tegen kunnen, kijk iedereen heeft misschien wel een periode maar zou niet steeds zitten wachten zou hem even in zijn sop gaar laten koken als ie dan niet naar je toekomt met wat er is, dan weet je genoeg..

5. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Maar in die 3/4 weken, smst/appt/emailt/belt hij wel of dat ook al niet? Zoveel mensen zijn er moe, maar als je iemand erg graag mag (kriebels, vlinders, liefde :D ) dan laat je dit heus wel vaker aan de ander merken, ongeacht hoe..

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Honeybeeb: Hij appt me elke dag... dat begint meestal rond 7u 's ochtends en eindigt als hij 's avonds gaat slapen.

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Overigens toonde hij eerst wel initiatief, dit was eerst niet zo. Zou dus idd kunnen betekenen dat hij écht kapot is van het vele werken of het is toch dat 'he's just not that into you' :p

8. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Meid laat je niet nog onzekerder maken door al die reacties als hij wil je niet of hij vindt je niet leuk genoeg of hij zal wel niet single zijn. Dat hij je iedere dag appt van wakker worden tot het slapen gaan zegt voor mij wel genoeg hoor. Hij denkt aan je en laat je dit ook merken. Dus als hij helemaal geen interesse in je had dan zou hij dit ook niet doen toch? Kijk het even aan en volg je gevoel

9. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

En gaat hij dan inderdaad vroeg slapen?

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Thanks Noenoe! :) Ik volg zeker mijn gevoel!

Daphne, ja, ik noem het altijd kinderbedtijd :p Hij gaat echt vroeg slapen.

11. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Lieve Chiggy,

Ik hoop dat t een leuke jongen is en dat er geen andere vrouw in het spel is, maar misschien gaat hij/zij om 7 de deur uit en is hij/zij om "kinderbedtijd" weer thuis en dan kan hij niet meer appen...

Ga snel met hem afspreken, misschien is bij hem koken cq afhaalmaaltijd :p geen slecht idee, dan kun je zijn woonsitiatie goed beoordelen. Als hij dit afhoudt, dan weet je denk ik wel genoeg toch ;)

12. Deliana

Deliana Niet meer actief

Sorry, niet leuk, maar het is toch niet normaal als je hem voor het blok moet zetten :( Ja hij is moe, maar dat betekent niet dat hij dat maar als excuus voor alles kan gebruiken....

Hij woont vlakbij en kan dan toch even snel een half uur een bakkie doen?
    Of heel snel aanbellen, zeggen dat hij je echt, echt leuk vindt en een bloemetje geven?
    Of samen op de bank een filmpje kijken?
    Of 10 minuten met je zoenen en weer weggaan?
    Of een flesje wijn brengen, samen 1 glas dinken en dan naar huis zijn bed in.

Ik zou gewoon steeds minder reageren op zijn apps, je hebt het hem gevraagd, maar hij geeft heel duidelijk een ander signaal..... Als hij je echt leuk vindt, dan komt ie wel.

13. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Goh, wat heb jij een engelengeduld met die man. Ik had mij al lang opgesteld voor zijn huis om te spioneren :p

Maar serieus, ik hoop dat al deze verdenkingen hier op het forum onterecht zijn en dat deze man gewoon de waarheid spreekt en ie heel gek op je is en dat jullie nog lang gelukkig samen mogen zijn!

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik vind eigenlijk dat je je moet afvragen of je een relatie wilt met iemand die zo weinig moeite voor jou doet

15. Amethist

Amethist Niet meer actief

Tja...als een man in de date-periode al zulk gedrag vertoont, wat moet dat dan wel niet worden als het spannende er eenmaal af is en de relatie "normaal" is geworden.

Ik vind het niet normaal dat een man in het voorstadium van een relatie al zo passief is. Ik was er allang klaar mee geweest. Moe....pffff, wat een ballenexcuus zeg ;).

16. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Kibderbedtijd was niet letterlijk bedoeld... Hij gaat niet om 7u slapen hoor maar tussen 9 en 10.
    Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat hij liegt.
    Wat zijn Veel vrouwen achterdochtig zeg!
    Ik weet waar hij woont, werkt, zn FB zegt ook n hoop over zn (vrijgezellen!)leven.

17. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik denk ook vast niet dat hij liegt. Maar ik denk ook niet dat hij echt helemaal in de wolken is. Als dat wel zo is, dan doe je toch meer moeite voor iemand?

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Dat zou idd kunnen hoor! Daar zeg ik ook niks over ;)

19. Babbs

Babbs Niet meer actief

Chiggy,

Je moet toch niet willen dat je hem voor het blok moet zetten? Dat moet toch spontaan komen? Ik zou afwachten, als er niks van zijn kant komt, zou ik me lekker richten op iemand anders...maar dat is mijn mening.

20. Metire

Metire Niet meer actief

Hmm ik weet niet, het lijkt idd alsof hij je niet zo leuk vind als hij zegt..

Ik ben geen wantrouwig type maar hij kan natuurlijk nog een dame hebben waarmee hij zo bezig is als met jou.. hij hoeft natuurlijk niet samen te wonen ;) als je na werktijd met hem belt, neemt hij dan op? Of neemt hij regelmatig niet op.. als hij dan wel gaat appen is het al helemaal verdacht!

Wij hebben een aantal jongens in de vriendengroep die echt het toonbeeld van players zijn, op fb zijn ze zo vrijgezel als maar kan maar ondertussen denken 3 meisjes dat ze 'de ware' zijn.. snapje?

Of misschien vind hij je wel echt leuk en is hij gewoon een luie donder! Als je verlefd bent kun je de wereld aan :)

Deel Deze Pagina