Vraag over beebiesite

Discussie in 'De lounge' gestart door Female, 7 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

ik snap helemaal niks van computers en probeer een site aan te maken op beebiesite.nl

nu heb ik in het album een kopje 'buikfoto's ' gemaakt, maar na 2 foto's zegt ie dat het album vol is?!?!

heeft iemand een idee, of komt het doordat ik een free account heb?

groetjes

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Volgens mij wel...je moet uiteindelijk gaan betalen volgens mij...mijn schoonzusje heeft ook zo'n site. Succes

3. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Is idd omdat je een free account hebt. Ik heb 1 stapje hoger genomen en 15 euro betaald en kan nu veel meer foto's plaatsen en dagboekitems ook trouwens, daar zit ook een limiet aan als je een free account hebt!

Marian

4. Female

Female Niet meer actief

15 euro per hoeveel...? maand of jaar?
    dus wat jij hebt is wel voldoende en dan kun je ook meer foto's zetten enz?

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

15 euro voor een jaar.
    Ik betaal het ook en vind het het geld wel waard!
    Kijk maar eens op onze site, en dan heb ik nog niet zoveel foto's erop staan als kan, omdat ik toevallig vanavond opruiming gehouden heb :)

6. Female

Female Niet meer actief

dankje, goeie tip, jouw site is mooi zeg... ik ga het ook zeker doen als mijn vent thuis komt kan ie me meteen helpen ;)

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat heeft Iman trouwens een prachtige bos haar zeg! Heb net de foto's even bekeken maar dat vind ik wel geweldig hoor...zo veel haar! Super

8. Female

Female Niet meer actief

nu probeer ik een muzieklink toe te voegen... maar die mag dus niet van je harde schijf komen,. dus online. iemand een idee hoe ik dat in vredesnaam doe?

9. Female

Female Niet meer actief

ok meiden, het begin is er... (vd babysite!)

10. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hoi female, als je ingelogd bent kun je ook naar het forum (beneden in het rijtje), daar staat bijna alles uitgelegd.
    Je moet webspace hebben.
    Mijn muziekje staat bijvoorbeeld op mijn webspace van @home. De meeste providers geven webspace erbij. Volgens mij staan op het forum nog andere tips, ik heb er toen ook mee geworsteld hihi...

@ Elmo: Thanks :oops:

11. Female

Female Niet meer actief

thanks voor de tips! liefs

Deel Deze Pagina