een man die vaart

Discussie in 'De lounge' gestart door Chubby, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chubby

Chubby Actief lid

26 nov 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    oow en ze zeggen dat als je zwanger wil worden dat het bij een man die aan de wal werk ongeveer een half jaar kan duren en bij een man die vaart 1,5 jaar want ja die is niet elke mand thuis als jij je eisprong heb. dat is wel ff minder maar ja het is heel veel vrouwen gelukt om zwanger te worden terwijl ze een man hebben die vaart dus dat moet wel goed komen toch....

2. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    oh ja met dat testen enz is een goed idee zeg.
    nou is vriendlief bij mij nog niet weg, ik denk ergens halverwege volgend jaar, en hoop dan wel zwanger te zijn, maar ik hou het er zeker in.

3. Chubby

Chubby Actief lid

26 nov 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    nou hij heeft zowiezo een vast loon elke maand en wat hij meer verdient door de winst om het maar zo te zeggen dat gaat naar de rederij en krijgt hij in dec want de ene maand hebben ze te veel en de andere maand hebben ze te kort. vorig jaar was het zo dat ze zo'n goed jaar hadden dat hij bijna 20.000 euro op dde rederij had staan en toen hebben wij het voor een deel ook eerder gehad

4. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    haha ja das waar, het is ze wel gelukt. Zeelucht doet wonderen. Is gezond, :) :) ;)

5. Chubby

Chubby Actief lid

26 nov 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    nou ik woon aan zee dus dan moet het helemaal goed komen

6. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Haha jah. Dubbel geluk. Wij wonen ook aan zee, nou ja zee, de eems. alleen wij wonen alleen met ons smoeltje weer dicht op de industrie. Kan niet gezond zijn ;)

Jouw man vist op garnalen of op vis?
    Mijn vriend weet nog niet precies wat ie wil, of de grote vaart of visvaart. het lijkt hem beide geweldig alleen met vissen word het steeds minder zegt ie.

7. Chubby

Chubby Actief lid

26 nov 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    mijn man zit nu in de visserij.
    hij heeft er ook nog over nagedacht om op de bagger te gaan maar dit werd hem aangeboden.
    hij heeft het er nu over dat er geruchten gaan dat de rederij waarbij hij vaart een nieuw schip gaat komen en die is ook heel erg groot (ben alleen de naam vergeten) hij ligt altijd in ijmuiden.
    als dat zo is dan wil hij kijken of hij daar op kan gaan varen maar dan is hij rustig 2 mnd weg.

wat je vriend zegt is wel waar maar voorlopig is er nog genoeg en ik denk dat wij het niet meemaken dat de zee wordt leeg gevist.

het is ook zo dat er maar bepaalde gebieden zijn waar je mag vissen want in de verboden gebieden daar jongen ze en worden ze groter. zo komt alles toch weer goed.

Deel Deze Pagina