Een mazzeltje!

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 28 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja een halve keuken voor niks

was bij de bouwmarkt een keuken voor ons chalet.
    allemaal dozen. en slaat maar de helft aan. allemaal ook nog googlen met korting. scheelde 300 euro.

een week later met een wc. vergat ook allerlei onderdelen ana te slaan. alleen de pot betaald, bril en reservoir gratis.

weer wat later. badkamermeubel. kregen we dubbele korting. ook weer fout van de casiere.

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hier deed mannetje ook eens 50 cent in een betaalautomaat maar dat ding wilde het kaartje niet geven, dus mannetje drukt op geld terug en dat ding gaf ons ineens 15 euro terug, volgens mij de hele dagopbrengst van die paal haha, het liep er echt zo uit alsof het een speelautomaat was haha.

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

laatst waren de luiers in de aanbieding.
    had er 4 gekocht, 2 van maat3 en 2 van maat 5.
    Dus leg er 2 op de band en de andere 2 in winkelwagen.
    Zeg dus heb van elks 2 pakken.

Bon later nakijken en ze had het niet aangeslaan!!:$
    Dus 2 pakken luiers gratis.

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik vond gisteren in een zijvakje van m'n tas 50 euro! :D

5. mol81

mol81 Niet meer actief

Al een tijd geleden maar op vakantie in de Belgische Ardennen vond ik eens (ongerekend naar NL geld) 100 gulden. Direct mee betaald in een winkel om te checken of het echt was. Van de rest van het geld lekker uit eten geweest. Leuke meevaller

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik was vorig jaar met 2 vriendinnen naar de kermis in Tilburg. Auto in de parkeergarage.
    Kwamen we terug, ik in mn tas zoeken naar mn sleutel, weg. Helemaal in paniek, ben ze verloren dacht ik. Tas overhoop. Nee zat echt niks in.
    Toen bedacht ik me dat ik terug was gegaan om mn vest uit de auto te halen en kon me niet herinneren dat ik de sleutel weer uit de deur had gehaald. WOEPS!!
    Wij de auto zoeken, konden we nergens vinden. Ik stond al met tranen in mn ogen want de auto was dus weg... (het ergste, had de auto net een week!!).
    Wij naar beneden bij de parkeerwachter het verhaal uitgelegd. Wat voor auto is het mevrouw?
    Een groene golf 3, wat voor golf 3 mevrouw? Een cabrio? Ja hoezo.
    Hij zegt je hebt een engeltje bij je denk ik. Hij vertelde dat ie rondliep door de garage. En zag bij toeval op de deur sleutels zitten en die had hij maar even mee genomen voor het geval er iemand kwam met de vraag of er sleutels gevonden waren.
    Ik heb echt staan gillen van blijdschap.
    Ohja de auto was niet weg dus, van paniek stonden we op de verkeerde verdieping hahaha.

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

gelukkig zeg! damn

8. tulip

tulip Niet meer actief

ik ook een keer, maar niet met geld, maar met slippers.:D Ik had slippers bij dolcis gekocht, binnen 2 weken schoot het stukje wat tussen je tenen gaat los. Ik terug naar die winkel en het uitgelegd. Nou, ik mocht nieuwe slippers uitzoeken. Toen ik die gevonden had, zei ik nog aan de kassa,"toch jammer van die slippers, ze waren zo leuk". Zegt die cassiere, o moet ik kijken of ze gemaakt kunnen worden?? Dus ik zeg: "tja heb deze nu al" o zegt ze, dat repareren kost hier toch haast niks, neem deze maar mee en dan proberen we het. Een week later werd ik gebeld dat mn slippers klaar waren, nu heb ik dus 2 paar.

9. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    ik heb een jaar of 2 geleden bij de babydump in Eindhoven een magnetrondsterrilisator en een knuffelbeest van Playgro voor niks 'gekregen '. Deze spullen stonden samen met nog wat ander spul op de toonbank. de verkoopster deed de magnestronsterrilisator en knuffel alvast in een zak, en is deze vergeten af te rekenen.
    Toen ze het bedrag noemde wat we moesten betalen dacht ik al: dat klopt niet (want beide kosten 19,95 per stuk!!). Ik zei tegen mijn man: ik loop alvast naar de auto (ik wordt dan helemaal nerveus hahaha). nadat hij betaald had, kwam hij met de zakken naar buiten... 40 euro bespaard!

10. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Mijn vriend ging een paar weken geleden naar AH, hij wilde een jumbo-doos Pampers kopen waar we zo'n kortingsbon van 7 euro voor hadden. In de winkel stonden niet die grote dozen, maar wel nog een aantal van die grote witte plastic verpakkingen die daarin zitten, er zitten in zo'n doos 2 plastic deelverpakkingen. Mijn vriend vroeg aan een jongen die daar werkte of hij nog dozen had, maar die waren er niet meer, mijn vriend kon gewoon de pastic deelverpakkingen nemen en de jongen zou wel even meelopen naar de kassa. "In zo'n doos zitten 4 deelverpakkingen meneer". Mijn vriend dacht nog, goh, ik dacht dat er 2 inzaten, anders past het nooit in zo'n doos, maar laat ik m'n mond maar houden.

Dus nu hadden we 4 deelpakken=2 jumbodozen pampers voor de prijs van 1 min de 7 euro korting :D

11. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik ga graag winkelen bij de Xenos, iedere keer weer krijg ik geld toe. Betaal ik met 50 euro en dan voor 100 terug krijgen.

Ongelooflijk, maar het gebeurd steeds weer.

12. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Ehhhh welke?
    Dan gaan wij ook allemaal denk ik wel even heen.;):D:D

13. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    In het Alexandrium, bij Rotterdam.

14. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    5 jaar geleden gingen wij op huwelijksreis naar Bacalona (Spanje) Gingen wij uit eten en bestelde een fles wijn. Gingen wij afrekenen hadden ze de fles wijn niet aan geslagen....

Af gelopen juli gingen wij naar Brussel een weekendje weg met z'n tweetjes. Gingen wij uit eten en bestelde wij een fles wijn. Dat meisje zei nog van het kost je wel 15 euro 1 fles wijn... Vind dat nog wel mee vallen voor een resturand een fles wijn voor deze prijs. Gingen wij afrekenen en dacht nog van wat is het goed koop... Komen wij in ons hotel kamer zie ik dat ze de fles wijn niet hebben gerekend.

over 5 jaar maar weer een weekend weg ;)

15. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    ik kan het niet echt een mazzeltje noemen , voelde me er heel slecht bij.

Een jaar geleden gingen mijn moeder en ik naar de wibra om pyjama'tjes en body's enzo te kopen voor Luca.Het was 5 minuten voor sluitingstijd en de lichten waaren grotendeels al toe maar toch mochten we nog vlug binnen. Ik had de grote buggy mee en toen ik 4 body's nam hangde ik ze aan de buggy , aan de rechterkant. Toen zag ik mijn schoonmoeder, ik weet nog dat ik me snel verstopt heb :D en dan vliegensvlug naar die kassa gegaan ben . Mijn moeder betaalt eerst, dan kom ik aan de beurt en die mevrouw vraagt of het speelgoedje dat Luca vast had uit de winkel komt. ik zeg neen, ik had het al. geen probleem, ik betaal, en ik ga weg naar buiten. eenmaal buiten zeg ik tegen mijn moeder: Bedankt voor de body's! waarop zij zegt: welke body's? Toen keek ik naar de buggy en zei: shit! ik heb ze niet betaald!! Ik was er echt niet goed van. het was zeker mijn bedoeling niet van te stelen, maar wat ik niet versta is: ze stonden met 2 aan de kasse, aan de rechterkant, het was zo duidelijk dat die body's daar hingen!! Pfft! wat als de lichten nog niet waren uitgeweest?? pff, kmag er niet ana denken!

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    daar heb ik een keer te weinig teruggehad :)

17. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    whahahah, tja ze moeten blijbaar compenseren voor wat ze teveel weggeven.

18. mol81

mol81 Niet meer actief

Dit heb ik een keer gehad met boodschappen die ik onderin de wandelwagenmand had liggen. Ik had, dacht ik, alles eruit gepakt maar er lag nog een fles Bibaboerderij diksap in. Ik heb het niet gemerkt en de kassadame ook niet. Voelde me ook lullig toen ik thuis kwam maar ben ook niet terug gegaan.

19. Maia

Maia Niet meer actief

toen ik nog studeerde, hadden we op de universiteit van die kopieerkaarten. Kostten iets van 3,75 voor 75 kopietjes ofzo. En ik had dus een keer een kaart gekocht die bij 1 apparaat bleef hangen. Opeens was dat over en bij dat app dus ook niet meer maar heb bijna een jaar gratis kunnen kopieëren :) :) :)

20. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

#40 Ons Kleintje, 29 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 aug 2010
    haha ja een hele domme:
    ik ging naar een vroegere vriendin op kraamvisite samen met mijn 4 maanden oude baby, ik was er niet helemaal bij..
    ik bleek er met een blauwe kaart te moeten parkeren en die had ik niet. je mocht er maximaal 2 uur parkeren. Via de vriendin een blauwe kaart geregeld,dus ik zet die kaart.
    na 2 uur op bezoek te zijn geweest zei ik tegen haar weer naar huis te gaan en ook vanwege de blauwe kaart.
    had ik hem perongeluk 2 uur na de tijd van aankomst gezet. OOPS!
    daar wordt veel gecontroleerd dus echt supermazzel!

en vorige week bij de ah
    ik had 2 keer dove gekocht, tweede gratis. bracht ik er later 1 terug omdat de verpakking kapot was (had ik in de winkel niet gezien). ik zei ik moet de winkel nog in dus kan er zelf wel een pakken. Zegt ze: o nee hoor u krijgt het geld gewoon terug. Gaf ze met het geld voor 1 fles dove. maar ja tweede was gratis, ik vond het zo gek dat ik niets zei, en later dacht ik: nou ja is haar fout.
    In het verleden echt supervaak zulke fouten meegemaakt en vaak ben ik dan erg eerlijk en zeg ik het (denk dan wel eens: muts hou toch je mond, niemand zou het zeggen! maar voel me dan een dief)

Oja: er was ingebroken in een vakantiehuisje
    alles was meegenomen. Behalve mijn jas die hing in de gang, daar zat mijn autosleutel en huissleutel in PFFF wat was ik daar toen blij mee zeg!

Deel Deze Pagina