Een mazzeltje!

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 28 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    tja, ik kan dit nooit.
    Laatst € 35,- teveel terug gehad bij de tuinland, heb ik terug gebracht... €20,- teveel bij ici paris, ook gelijk gezegd. Anders krijg ik echt een schuldgevoel... Als ik het zie dan zeg ik het. Kom ik er thuis achter dan ligt het aan het bedrag. Bij de Veluwse Bron hadden ze het lunchbuffet vergeten te berekenen. Daar heb ik een dag later achteraan gebeld, maar hoefde het niet meer te betalen!

2. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    wij gingen bij een bouwmarkt laminaat voor de bovenverdieping kopen. we komen bij de kassa
    ik: we hebben 17 pakken
    cassiere: 7?
    ik: nee 17
    cassiere: 7
    ik: ja 7....
    dus wij gingen goedkoop naar huis.......

3. MHMW

MHMW Niet meer actief

Gister nog, pizzaboer had haast. Vergeten af te rekenen. Een gratis pizza smaakt toch altijd lekkerder.

4. MamavanJurre

MamavanJurre Actief lid

3 nov 2009
    287
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb ook regelmatig van die mazzeltjes, zo had ik laatst online wat spullen besteld waaronder een super leuke shopper (twv €3,50). Een paar dagen later worden de spullen thuis bezorgd en hebben ze in plaats van de shopper fietstassen meegestuurd twv € 35,00. Die had ik alleen niet nodig dus die heb ik weer via marktplaats verkocht :)

Laatst ook mazzel in de niet zo leuk categorie: ik reed van mijn ouders naar huis, over de A12 en het was slecht weer en vrij druk op de weg. Ik reed op de linkerbaan, voor mij een auto, achter mij een auto, gewoon met de meute mee. Ineens komt de auto naast mij mijn baan op rijden! Mijn geluk: er lag een spitsstrook naast die gesloten was maar waardoor ik dus uit kon wijken naar links. Ik had helemaal geluk omdat het het einde van de spitsstrook was, als het 500m verderop was gebeurd had ik uit moeten wijken naar de berm... Heb er echt de rillingen van gehad, zat te huilen in de auto zo erg was ik geschrokken, en die eikel had het pas door toen ik was uitgeweken en al :(

Verder ook wel vaker mazzel met dat ze dingen vergeten af te rekenen of dat je meer geld retour krijgt dan dat je geeft.

5. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Hah, door dit topic besef ik ineens dat ik een gigantisch mazzelmens ben :D

- kwamen eens een café uit en vond een briefje van 5 euro, helemaal blij... stap 2 meter verder, vind een briefje van 50 euro... wooow... stap nog wat verder, ligt er een briefje van 20 euro! 8)
    Iemand was zo vriendelijk geweest om met geld te strooien!

- hadden een hele kar vol dozen bij ikea (keukenkasten etc) + hét kinderbedje, wat we achteraf gezien helemaal niet moeten betalen hebben. 100euro , dank je wel ikea!

- mocht een keer grabbelen in een doos met briefjes op het circuit van Zolder, was ik één van de 3 mensen op die hele dag die een rit mocht meerijden (kicken :D)

- zat een keer op strand, beetje melig met m'n vingers door het zand te glijden, blijft er ineens iets tussen m'n vingers hangen; een gouden ketting!

- zo heb ik ook in de maas een gouden ring opgevist (leuk, met een zeefje spelen als kind :) )

- verder hebben we het dit jaar bijzonder veel gehad tijdens de verbouwingen; spullen niet aangerekend krijgen (zoals bv; één zak gips ipv 2, verfborstels gratis etc), we zitten nu zover dat we bang zijn dat het geluk zich een keertje tegen ons keert :p

Maarjah.. al die mazzeltjes zijn leuk maar maken niet gelukkig, want geen mazzel maakt het goed dat m'n moeder al 2 jaar ernstig ziek is...:(

6. MamavanJurre

MamavanJurre Actief lid

3 nov 2009
    287
    0
    0
    Gelderland
    Er schieten me nog 2 mazzeltjes te binnen:

Toen wij onze nieuwe keuken kochten hebben we daar geen koelkast bij besteld, omdat we een amerikaanse koelkast wilden hebben en die zelf apart erbij kochten. Wordt de keuken geleverd, hebben ze toch een koelkast erbij gedaan, maar die stond niet op de bon :D Deze hebben we dus ook via marktplaats verkocht.

En onze allergrootste mazzel: we hebben na heel veel twijfelen een nieuw huis gekocht (twijfel want: we moeten ook ons oude huis nog verkopen en dubbele lasten waren wel even op te hoesten maar het zou allemaal wel erg krap worden). Na 4 maanden kregen we de 1e bezichtiging (echt, ik had het al helemaal benauwd) en ons huis is verkocht!! Nog even de financiering afwachten maar toch... erg mazzel in deze tijd :D

Deel Deze Pagina