Een (medisch) wonder!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door BabsieG, 3 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gefeliciteerd! super goed nieuws!

2. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Ik ben hartstikke blij voor jullie hoop dat alles super verloopt en geniet van elk moment :D

Ik kan over zoiets "gelukkig" niet meepraten toen ik de eerste keer stopte met de pil was ik binnen 1 maand zwanger...

maar heb nu een nieuwe partner en we willen toch als alles meezit deze maand ook aan kinderen beginnen dus is maar de vraag of het weer zo snel gaat.

3. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Super! Wonderen bestaan

4. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap :)

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    wow super!

gefeliciteerd!

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Wow, inderdaad een wonder! Gefeliciteerd en geniet ervan!

7. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Geweldig! Gefeliciteerd met de zwangerschap!

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou, als ICSI mama kan ik je echt vanuit mijn tenen feliciteren!
    Wat een geweldig nieuws zeg!
    Super gefeliciteerd, geniet van je zwangerschap!
    Elmo

9. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Super meid! gefeliciteerd!

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.056
    2.193
    113
    Brabant
    wat een wonder! geweldig meid! en lieve beeb houd je goed vast, je bent een heel groot wonder!

11. sarai

sarai Actief lid

8 mei 2007
    308
    0
    0
    student/moeder van 2 kids
    velp
    geweldig dit is echt een wonder!
    ik ben echt intens blij voor je!
    Ondanks dat wij allebei goed vruchtbaar zijn heeft het ook 2 jaar geduurd
    zo raar een lichaam :(
    maar van harte gefeliciteerd en geniet ervan! :) :D

12. Ramonamvjejo

Ramonamvjejo Actief lid

4 mei 2008
    112
    0
    0
    Limburg
    gefeliciteerd ...

bij de oudste duurde het ook 4 jaar voordat we eindelijk zwanger waren.. ook zo ineens,, hihi

weet psies hoe je je voelt.. geweldig

13. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Nogmaals bedankt voor jullie reacties!

@ Elmo: is Ruben alweer 6 mnd zeg, wat gaat dat hard! Ik leefde destijds tijdens je ICSI-pogingen ook erg met je mee. Maar posten doe ik niet zo heel veel. Ben meer een lezer ;)

Ben momenteel erg ongerust. Had gisteren wat helderrood bloedverlies en verlies sindsdien zo nu en dan wat bruin bloed. Het is erg aan het borrelen en rommelen in mn onderbuik, heb steekjes en af en toe ook buikpijn. En heb ook helemaal geen symptomen meer. Ik had er wel (klein beetje last van mn borsten en heel erg moe), maar die zijn sinds gisteren weg. Heb dit allemaal tijdens mn icsi's ook gehad en toen ging het altijd mis. Alleen had ik toen nooit een positieve test.Ik voel me ook echt niet zwanger meer. Voel me meer alsof ongi eraan komt. Als ik dit soort verhalen van anderen lees, is het bijna altijd een mk, snik. Moet van mn acupuncturist gaan liggen, dus dat doe ik dan maar, maar heb er echt een heel slecht gevoel over. :(

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik had ook bij 5 weken tot 5 weken en 2 dagen bruinverlies toen 4 dagen gestopt vandaag was het er ook weer.
    ik weet alleen dat mijn hcg hormoon redelijk hoog was en goed voor de duur van de zwangerschap

maar bij mij komen en gaan de kwaaltjes ook en de ene dag heb ik nergens last van of soms 2 dagen en dan begin het weer
    als je echt onzeker ben zou ik vragen of je een echo met 6 weken mag hebben.

veel sterkte

15. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

@bengeltje: heb ha gebeld en kan naar gyn voor echo over ong. 1,5 week. Ik ga dat maar doen, want kan denk ik niet eerder van mn zwangerschap genieten dan dat ik iets zie. Ik lees dat jij ook al een en ander voor je kiezen hebt gehad met zwanger worden. Ik zal voor je duimen dat je deze keer een gezond kindje mag krijgen!

Ik heb met mn stomme kop net weer 2 testjes gedaan en de streepjes waren ineens veel lichter! Bij die ene test moest ik hem er bijna bij gaan denken. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik ontzettend veel had gedronken en mn urine meer op water leek, maar dan nog... Hij zou toch niet praktisch mogen verdwijnen? Ik had ergens gelezen dat als de streepjes lichter worden, dit ook kan duiden op een mk. Vandaar dat ik het niet kon laten weer te testen, maar had misschien beter op mn ochtendurine kunnen wachten.

Ik begin een aardige zeur te worden als ik mn berichtjes zo teruglees. Ik ga er nu maar over ophouden totdat ik iets meer weet. Begin me haast aan mezelf te ergeren ;)

16. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

JOEHOE meis onwijs gefeliciteerd..

17. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Babsie, ik wil je in eerste instantie toch gewoon feliciteren, want je wonder is er. Maar vooral wil ik je ook sterkte wensen in deze onzekere periode. Wat een spanning moet je voelen zeg.
    Nou ken ik het gevoel, maar met jullie voorgeschiedenis moet het helemaal ontzettend spannend zijn.
    Ik vind dat het gewoon niet mag dat het niet goed zou gaan bij je. Veel sterkte!

Anna

En je zeurt helemaal niet hoor!

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik hoop dat alles nog goed zit!
    Ik duim voor je!

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

He hoi,

Ik heb tot 8 wk zelfs flinke bloedingen gehad...en ja, Ruben is toch echt alweer 6 maanden :-D

Voor deze klachten en vragen zou ik bij het daarvoor bestemde onderdeel een topic openen!
    Krijg je veel meer reacties en houdt je deze lekker voor felicitaties!

Met jouw geschiedenis moet je volgens mij wel een echo'tje los kunnen peuteren!

Heel veel succes meid!

Elmo

20. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Wat naar Babsie, ik las net je reactie en zag je onderschrift bij miskraam.

Ik zal dit topic voor je sluiten, in verband met felicitaties.

Succes meis.

Groetjes,
    Elvira

Deel Deze Pagina