hoi, Mijn zoontje is nu 14 weken en strekt veelvuldig en ongecontroleerd zijn armen en benen. dat gaat zo'n beetje de hele dag door. het lijken soms een beetje stuipjes. herkend iemand dit bij een baby van zo ongeveer dezelfde leeftijd? groetjes dromertje
Ja hoor, heeft ons zoontje ook, geloof dat het normaal is. Hij begint de bewegingen nu beter te controleren.
Beste Dromertje, Ik wil je niet bang maken, onze dochter heeft last gehad van epilepsie na de geboorte (1 week na geboorte). Het werd steeds erger. Het begon met het uitstrekken van 1 been, toen naar het andere been, toen naar haar arm en steeds verder. Onze huisarts heeft ons direct doorgestuurd naar het ziekenhuis. Het was niet goed. Ik wil je als advies meegeven om naar de huisarts te gaan. Die kan beoordelen of dat het "normaal" is of niet. Ik wil op het forum niet te veel vertellen over haar aandoening maar je mag me altijd pb'en. Hoop niet dat het dit is, maar moest het even vertellen. Je verhaal komt mij bekend voor.
Mijn zoon had het ook! En nog steeds! Omwijs druk mannetje! Altijd lekker bezig met spelen en uitsloven Hij is nu bijna 8 maandjes. In mijn buik was hij al druk..