Ik vind Levi een jongensnaam...vind het voor een meisje dus niet echt leuk. Zou er dan eerder Evi May van maken...dat vind dan wel weer leuk, want de klanken passen wel bij elkaar.
Ja hij word op het moment veel gebruikt voor jongens, al werd hij voorheen veel gebruikt voor meisjes!! Unisex vind ik zelf erg leuk. Evi vind ik dan weer niet zo leuk!
de vrouwelijke vorm van Levi is Levita/ Levyta. Levi vind ik ook een jongensnaam. May vind ik wel leuk!
ben zelf ook erg gek op unisex, lekker stoer en apart! ik vind het wel leuk..maar zou niet kiezen voor -ie...vind het ehct geen mooie schrijfwijze, plus may is ook engels soort...dus wel het mooist als je kiest voor levi/levy (eigenlijk levy...wnat levi kan je nog uitspreken als liefai)
Ik vind het leuk!! Al denken mensen sneller aan een jongen bij de naam Levie maar ja dat is wel meer met bepaalde namen. Ik vind de combinatie super!
Ik vind de combi ook leuk! En aan die combinatie zou je natuurlijk wel zien dat het om een meisje gaat, maar aangezien lang niet overal de gehele naam staat zou ik geen meisje verwachten bij de naam Levi/Levie/Levy. Persoonlijk zou ik daarom niet voor die naam kiezen, maar hem óf bewust heel anders gaan spellen óf als je beide namen mooi vindt er dan misschien een - tussen zetten. Levi-May bijv.
Om duidelijk te maken dat het om een meisje gaat, zou ik voor de schrijfwijze Levie gaan. Levy kan wat mij betreft voor zowel een jongen als een meisje, maar Levi vind ik echt een jongensnaam.
Een dochter van kennissen van mijn ouders heet ook Levi. Ik ben er nog steeds niet helemaal aan gewend, maar het past wel bij haar. Levie en Levy vind ik niet mooi staan, Levi vind ik leuker.
ik vind Levie er heel raar uitzien, ik houd helemaal niet van creatieve spellingen en zou haar dan gewoon Levi noemen. Maar ik vind Levi echt een jongensnaam en houd ook totaal niet van unisex namen, ik vind het gewoon jongensnamen en vind namen mooi waaraan je kunt zien of je met een meisje of een jongetje te maken hebt.
Ik vind het een hele mooie naam,en vind hem ook wel bij een meisje passen.Wat betreft de schrijfwijze zou ik ook voor Levie gaan.
Ik vind het ook meer een jongensnaam... MAAR.. Ik vind de combi wel mooi staan. En zou dan voor Levie gaan. Zoiezo geen Levi.
Ik vind sommige unisex-/jongensnamen wel stoer voor een meisje, maar bij Levi denk ik toch aan een jongen. Maar ik vind dat het zeker wel kan!! Zelf zou ik dan gaan voor Levy, want Levi vind ik toch meer voor een jongen en Levie vind ik er echt niet mooi uitzien.