Hallo! Wie kan ons helpen? over 3 weken verwachten wij een dochtertje, de roepnaam zijn we inmiddels al uit,Fenna. deze naam willen we ook als officele naam. de doopnamen nog niet.. we willen haar naar mij en naar haar vader noemen, mijn doopnaam is Helena, de vaders doopnaam is cornelis.. dat laatste is dus een beetje het probleem.. dan zou het worden fenna helena cornelia.. allemaal eindigend op een a. hebben jullie nog andere variaties voor de doopnaam cornelis? ik hoop dat jullie mij op een idee kunnen brengen groetjess
Ik zie het probleem niet zo. Ik heb zelf 4 namen, waarvan 3 ook eindigen op een A. De laatste naam bestaat ook met een variant die eindigt op een A. Ik zeg steeds ..A...a...a...a ipv e. Ik zou het dus gewoon zo laten
Misschien... Fenna Helena Coraline Fenna Helena Corianne Fenna Helena Corinde Fenna Helena Corine / Fenna Helena Corrine Fenna Helena Corinne Fenna Helena Corlinde Fenna Helena Corline Fenna Helena Cornelie Fenna Helena Cornelieke Fenna Helena Corrianne Fenna Helene Conelisa Fenna Helene Cornelia Of... Fenna Helisa, maar dat is wel wat gekunsteld
haa ben ik weer zie nu de reacties, wat snel trouwens zeg haha! wat een variaties zeg, zover was ik nog niet gekomen. wel grappig helisa, mijn roepnaam is lissa! zal het er met mijn vriend over hebben ben benieuwd wat hij ervan zegt! bedankt in ieder geval