Hoi allemaal, Ik vind het zo moeilijk om een naam te kiezen.... Nu 30 weken zwanger dus de tijd gaat toch wel dringen... Welke naam vinden jullie leuker voor een Nederlands meisje. Senna of Mila? Of weten jullie een andere korte, stoere, lieve naam? Alvast bedankt!
Ik ben nooit zo weg van Mila (naam is trouwens behoorlijk populair de laatste jaren), Senna vind ik wel geweldig, nadeel daaraan vind ik alleen dat het een unisex naam is...maar ondanks dat zou ik zelf toch voor Senna gaan.
ik vind Mila leuker, ik ken in de wijk 3 honden die Senna heten.. wat vind je van Jackie.. dat vind ik zoooo'n gave meisjesnaam!
mila, helemaal geweldig!!! Als onze achternaam niet op een -a zou eindigen, dan was het hier een grote kanshebber geweest.
Mila...helemaal geweldig! Deze naam hadden wij ook in gedachten, alleen mijn neefje heet Milan. Leek een beetje te veel op elkaar vonden wij.
Mila houd ik echt niet van Ik heb daar altijd zo'n truttig meisje gevoel bij... tja, weet ook niet hoe het komt. Senna: helemaal geweldig, echt!! Inderdaad unisex... mijn neefje heet Senne, ook heel leuk