Hallo, Hebben jullie nog ideeën? Jongensnaam, liefst 2 lettergrepen. Goede, sterke, mannelijke naam. Ik vind Thomas (Tom) bijvoorbeeld erg leuk maar manlief Vince (Vins). Is nogal en verschil... xxx
Jorden Jamie / Jaimy Xavi Ravi Timothy (3 lettergrepen, kan Tim worden) Jeroen Dennis Tristan Trevor Tyler
Thomas vind ik leuk, Vince niet. Ik zou hem dan Vincent noemen en als afkorting dan Vince gebruiken. Jasper vind ik ook leuk.
Blijft moeilijk. Manlief houdt het nog steeds op Vince... Vincent is geen optie helaas (vind ik ook mooier... 2 lettergrepen he . Finnley vind ik ook wel wat hebben trouwens, manlief weer niet...zucht! xxx
Fynn vind ik ook leuk (maar ook een top 10 naam) maar vind vriendlief ook niet zo... maar als het Vince gaat worden (wel op zn hollands uitgesproken trouwens, vins) dan wordt het alsnog denk ik al vlot afgekort naar 'vin'...
Leg me het verschil eens uit in uitspraak van Vince op z'n Hollands en op z'n Engels?????? Volgens mij is er totaal geen verschil of ben ik nou gek? Ik vind Vince een supernaam, veel leuker dan Finn of Vincent. Er zijn dames hier op het forum die het een ordinaire naam vinden, beetje tokkie-naam. Wij hadden hem ook hoog op ons lijstje, om die reden er af gehaald omdat we niet willen dat hij geassocieerd gaat worden met asociaal. Hoe leuk we de naam Vince ook vinden!
Uk is meer een W klank toch? Winse... Tokkie achtig ja... Maar daar stoort mijn vriend zich niet aan. T is uiteindelijk natuurlijk ook het kind zelf dat de naam vormt. En kwestie van smaak. Ik vind Lorenzo, Orlando, veel namen eindigend op o bikvoorbeeld juist weer meer 'tokkie'....terwijl ik persoonlijk niemand ken die zo heet. Maar ja... Ik vind Vince ook niet bepaald een hockey naam nee, hihi. Xxx