hoi allemaal... ik wil jullie aan het denken zetten... wij hebben een aantal weken geleden te horen gekregen dat we een mannetje erbij krijgen!! helemaal leuk!! we hebben een dochter van 2,5!! zij heet JILL,... nu zijn we opzoek naar een jongensnaam die daar bij past!! wij houden van namen met één en hoogstens twee lettergrepen... vind het zo moeilijk want ik vind bijv. SIL een hele mooie jongensnaam en dat was hem ook absoluut geworden als hij bij JILL had gepast!! helaas vinden wij dat niet mooi samen... willen jullie ons wat inspiratie geven, er zijn al een heeeeeeeeeeeele hoop namen gepasseerd maar DE naam zit er nog niet tussen!! alvast bedankt!!
- Jill en Max - Jill en Cas - Jill en Ian - Jill en Aidan - Jill en Kai - Jill en Owen - Jill en Quinn - Jill en Roan - Jill en Sam - Jill en Evan - Jill en Ivar
Jill en Luc Jill en Mick Jill en Mike Jill en Thé Jill en Ben Jill en Nick Jill en Jits Jill en Jens Jill en Mats Jill en Stan Jill en Stef
hoi hoi,... heel erg bedankt dat jullie met ons mee willen denken!! er zijn al een hoop leuke namen voorbij gekomen maar ik vind ze leuk bij een ander, DE naam zit er voor mij nog niet tussen!! wat vinden jullie van Jill een Boaz!! vind ik ook wel een heel erg mooie naam, alleen mannetje moet nog wennen!! pff.... vind het zo lastig om de juiste naam te vinden!! Bij Jill hadden wij beide zoiets van JAAAAAA!! dat wordt hem, geen twijfel mogelijk maar nu pffff... hebben jullie uiteindelijk een naam gekozen die in 1ste instantie niet zo'n wauw!! effect had!! ik denk telkens dat ik het gevoel wat wij bij de naam jill hadden terug moet verwachten bij deze naam, maar misschien gebeurd dat wel helemaal niet!! bedankt en hoop nog veel leuke namen voorbij te zien komen. misschien komt er toch een dag het wauw!! gevoel!! liefs xx
boaz vind ik eerlijk gezegd hard overkomen... jill & justin jill & davy of dave jill & sem jill & dani
pff voor een ander is het makkelijker bedenken dan voor mezelf hihih echt heeeeel erg moeilijk hoor! succes!
Jill en Sem vind ik super Jill en Daan Jill en raff Jill en Sven Jill en Lenn Jill en Finn Jill en scott Jill en Mathias Jill en Lucas Jill en Milan
Jill en Boaz, leuke namen! Misschien moet je een "wel leuke naam" eens voor een korte tijd gebruiken (binnenshuis). Kijken of het went. Wat andere ideetjes, weet niet of ze er al tussenstaan. Youri Jamie Yaël Rafi Ian Vince Lenn Finn Glenn Toby Luca Ilyas Elias Luc Levi Silas Siem Sepp Seth Bing Sebas Jonas Quin Quint Owen Noah