We zijn op zoek naar niet veel voorkomende namen, ze mogen wat apart zijn. Wel moeten ze goed uit te spreken zijn en niet te raar/ ingewikkeld qua schrijfwijze. We houden niet echt van exotische namen als: destiny, chayenne etc. En ook niet echt van namen als: dylano, leroy, dustin etc. Beetje engels mag wel (hoeft niet).
Meisje; Evalee, Farah, Ivy, Reese, Livia, Yulisa Jongen; Isai, Myron, Kai, Kylan, Rune, Silas Iets van dit misschien?
Ik vroeg het me al een tijdje af maar hoe spreek je deze naam uit? Als Tobie of gewoon zoals het er staat: Tobe???? On topic: staat er wat voor je tussen Marsab???
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe heet je zoontje? Misschien is het voor ons dan makkelijker om er iets bij te bedenken.
Meisje: Linde, Ismai, Esmée, Mila, Lise, Milou P) Jongens: Quinn, Tygo Misschien zijn dit namen die je wel vaker hoort, maar misschien zie je er iets leuks tussen........
meiden bedankt, het topic gaf niet meer aan dat er nieuwe berichten bij waren geschreven! Dus sorry dat ik niet heb gereageerd!