namen voor brusje

Discussie in 'Babynamen' gestart door Lyso, 7 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyso

    Lyso Fanatiek lid

    3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    Hoi,

    Ik ben nog neit zwanger, maar omdat ik dat wel heel graag wil, ben ik al met namen bezig...;) Nu heet mijn meisje dus S.arah, en kan ik toch geen enkele leuke meisjes naam meer bedenken!! Had ik bij deze zwangerschap al, omdat iemand in de omgeving de naam wilde gebruiken hebben we wel nagedacht over een andere, maar kan echt niets bedenken! En omdat hier zulke goeie lijsten staan, dacht ik, wie wil er mee denken?
    De eisen: internationaal, uitspraak tussen engels en nederlands mag niet te groot zijn (liever helemaal neit) en geen typische engelse namen. Verder moet het een "gewone "naam zijn. Bijbels is leuk, maar neit verplicht... De schrijfwijze moet trouwens ook logisch zijn in zowel engels als nederlands! Rose/roos bv valt dus al af...
    Voor een jongen zitten we aan valentijn of Oliver, te denken en Aaron als 2e naam, maar daar zijn ook nog opties voor welkom!
    Dank jullie wel!!:D
     
  2. VioletRose

    VioletRose Niet meer actief

    Sarah en Louise ;)
    Sarah en Julia
    Sarah en Olivia
    Sarah en Liliana
    Sarah en Ayla
    Sarah en Rosalie
    Sarah en Hannah
    Sarah en Susannah
    Sarah en Maya
    Sarah en Meira
    Sarah en Leah
     
  3. emje

    emje Niet meer actief

    Emily
    Louisa
    Faye
     
  4. Lotti

    Lotti Actief lid

    7 jun 2008
    477
    2
    0
    Eindhoven
    emma, anna, caro
     
  5. Chocoladekoekje

    Chocoladekoekje VIP lid

    25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    S.arah en Loïs
    S.arah en Hannah
    S.arah en Esther
    S.arah en Sophie / Sophia
    S.arah en Eva
    S.arah en Rachel
    S.arah en Naomi
    S.arah en Tamar
    S.arah en Thirza
    S.arah en Ruth
    S.arah en Deborah
    S.arah en Elise

    S.arah en David
    S.arah en Nathan
    S.arah en Lucas
    S.arah en Ruben
    S.arah en Simon
    S.arah en Levi
    S.arah en Daniël
    S.arah en Matthias
    S.arah en Joël
    S.arah en Jonathan
    S.arah en Tobias
    S.arah en Thomas
    S.arah en Gideon
     
  6. Lyso

    Lyso Fanatiek lid

    3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    Echt grappig, ik kom uit een hele grote familie, en hier staat dus echt de helft van hun namen tussen!!:D eva, hannah, esther, naomi, sophia en lucas zijn al in gebruik (1e of 2 naam van broers en zussen!), sophie is de 2e naam van S.arah :p Ruth heet mijn schoonmoeder, en Thomas mijn neef... ;)oh, en simon mijn zwager,;) Maar je zit wel in de goede richting!Daniel vind ik ook bv heel mooi, maar die heeft ml al afgeketst...:)snappen jullie nu dat het zo lastig is! (hoevaker ik naar je lijst kijk, hoe meer namen ik zie die al een familie lid of goede vriend heeft....hihi) Vooral bij de meisjes namen blijft er weinig over... sorry...:)Rachel vind ik bv geen mooie naam, je moet hem of op zijn engels uitspreken (liever niet dus) en in het nederlands vind ik em nog al pest gevoelig....Elise vind ik ansich wel een hele mooie naam! maar ja, heb je ook weer die uitspraak...pff lastig hoor!
    @sarahlouise, Bij jou ztten ewl een paar tussen.... Suzanne en Hananh zijn ook al bezet:D
    @Lotti,Jou namen zijn wel in mijn straatje, Emma kan helaas niet ivm combi achternaam, maar anna is wel en serieuze optie! Ik was em alweer vergeten!
     

Deel Deze Pagina