Binnenkort wordt ons zoontje geboren, maar we zijn het nog steeds niet eens over de naam. Moeilijk hoor jongensnamen. Bij ons dochtertje wisten we het meteen. We hebben nu: Nathan Louis Ryan Walt Welke vinden jullie het leukst? Of misschien andere suggesties? Het moet wel een internationale naam zijn. Alvast bedankt!
Ik vind Nathan en Ryan het leukst van de vier namen. Walt vind ik persoonlijk een rare naam en Louis krijg ik heel verkeerde beelden bij .
Ooh ik vind het ook heel verschillende namen.... Walt en Louis vind ik niks. Nathan en Ryan zijn wel redelijk leuk.
Dat is persoonlijk en heel moeilijk! Als jullie die namen leuk vinden is het toch goed. Maar misschien komen er nog leuke tips voorbij.
Ruben? Haha! Nee flauw! Maar jullie hebben nu deze 4 namen, omdat jullie deze leuk vinden! Ik zou dus gewoon bij deze namen blijven, tenzij je op een moment ineens zegt, goh, ja die is leuk, die is het. Maar nu zou ik gewoon zelf een lijstje maken met wat je leuk vind aan de naam en wat niet. Jij en je man/vriend ieder opschrijven wat voor gevoel/ideeen je krijgt bij de naam en dan er samen weer over hebben. Succes!
Vind Ruben een heel leuke naam, alleen vind ik het jammer dat ie steeds vaker voorkomt. Maar dat zit er met Nathan ook een beetje aan te komen. Wat doe je er aan?
Je doet er niks aan, en ik kan er persoonlijk ook echt niet mee zitten dat er meerdere kindjes met dezelfde naam zijn ! Dat hou je toch altijd denk ik, verder ken ik eigenlijk geen enkele andere met dezelfde naam als die van ons ! Alleen hier op het forum zijn er wel een paar !
Ryan is leuk. Nathan ook wel. Misschien vind je Rubian leuk? Walt vind ik niks, maar dat is ook omdat het bij ons zou staan als jan Janssen of Peter Petersen.
Nathan: leuk (een neefje van mij heet zo.. zijn tweelingbroertje heet David) Louis: Spreek je het uit als Loe-ie of Loe-ies? Ik vind het niet zo mooi Ryan: Saving private... nee, niet mijn smaak Walt: ja leuk maar veel mensen zullen een Disney associatie hebben.. is niet veel mis mee lijkt.. erg succesvolle man! Andere dingen: - Michael - Thomas - David - Marc [/b]
bij Alice vind ik Ryan het best passen. Nathan vind ik eigenlijk leuker, als je het op z'n Nederlands uitspreekt, maar minder bij Alice passen (en op z'n Engels vind ik het niet zo leuk). Dus ik zou voor Ryan gaan!